Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Pokerstars CardHunt

94 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
11.1 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Win dagelijks tot $5.000 cash

Elke dag, vanaf vandaag tot 30 april, legt PokerStars je een nieuw puzzelbord voor in je Challenge Window, waarmee je, indien het volledig is, tot $5.000 cash kunt winnen!

Elke puzzel zal tussen 16 en 20 stukjes hebben en elk stukje staat voor een speelkaart uit een traditioneel deck van 52 kaarten.

Hoe kun je je CardHunt puzzel voltooien

Om de dagelijkse puzzel te voltooien en een gegarandeerde cashprijs te winnen, dien je simpelweg Hold'em cash of Zoom Cashgames te spelen (stakes $0,05/$0,10 of hoger - heads-up games zijn uitgesloten van deze actie) en op jacht te gaan naar de hole cards die passen bij jouw puzzelstukjes.

Wanneer je een hand wint met hole cards die passen bij een kaart uit jouw puzzel, dan krijg je dat puzzelstukje - zo simpel is het!

Bijvoorbeeld: Je krijgt AQ van klaveren gedeeld en de klaveren aas is een van de stukjes uit jouw puzzel. Je wint de hand (hetzij preflop of postflop) en je ontvangt meteen het klaveren aas-puzzelstukje. Mocht je puzzel toevallig zowel de klaveren aas als de klaveren vrouw bevatten, dan krijg je deze twee stukjes in één keer. Let wel: wanneer je de hand verliest, dan telt het niet en dan zul je geen van beide stukjes krijgen.

Zodra je de volledige puzzel voltooid hebt, ontvang je meteen een cash beloning. Beloningen worden willekeurig toegewezen, variërend van een minimum van $1 tot een maximun van $5.000 cash - en je kunt alle prijzen in je Challenge Window terugvinden.

Denk eraan: cash beloningen mag je gewoon houden, zonder beperkingen en zonder verdere vereisten om ze te verdienen; speel dus elke dag voor jouw kans en win tot $5.000.

CardHunt CashprijzenPrizes - wat kun je winnen

Eens je je dagelijkse CardHunt puzzle voltooid hebt, ontvang je meteen je cashprijs. De cashprijs wordt willekeurig toegekend en de kans op de verschillende cashprijzen zijn als volgt:

Mocht je nog geen account bij PokerStars hebben, haal dan je voordeel uit onze first deposit bonus en klik hier om je account aan te maken.

Beantwoorden
Citeren
93 reacties
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Derde dag ook weer zonder grote problemen gecleard en wederom $2,50 in the pocket, altijd leuk zulke easy money acties :f_thumbsup: :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

1 dollar plus 4 dollar winst met zoom. Leuke actie!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien wordt het tijd dat ik me er ook in ga verdiepen.
Wel jammer dat het voor cash gamers is.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het trekt nogal wat vis aan dus kan zeker profitabel zijn voor mij deze keer helaas alleen tilt -> $5,60 down en dan ook nog meer $1 pakken als bonus :f_cry:.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

hier hetzelfde pcbeem

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Same here!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan moet de tilt er natuurlijk wel uit. Anders heeft deze promo weinig zin.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bij was er geen sprake van tilt.

Gisteren 5 dollar en vandaag 2,50. $8,50 tot nu toe.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Gaat dan beter bij jou dan bij mij... de bonussen tenminste. ik heb 1x2.50 de rest $1 gepakt...
Gelukkig geen tilt hier.. afentoe een domme actie, maar dat is meer ongeconcentreerd spelen dan tilt

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie scores beide :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik zit tot op heden op 4x $1 en 2x $2,50 ook niet verkeerd dus :f_drink:, maar er mag altijd dikke knaller komen hoor!!

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

ik heb 2 x 1 $ en 2 x 2.5 $
en winst op de tafels ook

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik vandaag wat winst en $5 als prijs:f_cool:

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik vandaag wat winst en $5 als prijs:f_cool:

m2

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

En 3usd voor vandaag. Wat wel vreemd is, omdat die stap er niet bij stond.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat is wel vreemd ja misschien hebben ze iets aangepast, ik moest het helaas weer doen met $1 :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik ook $3. Totaal nu 16,50 :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik mocht deze keer $5 bijschrijven en daarmee als ik goed tel op $15 :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

2,50 vandaag, plus 12 usd in winst :)

Beantwoorden
Citeren