Ga naar het forum
PokerStars maakt mi...

Meldingen
Alles wissen

PokerStars maakt miljonairs

43 Berichten
12 Gebruikers
2 Reacties
4,248 Weergaven
darko163
PokerStrategist

$1 million Spin & Go

De snelste manier om een bedrag van zeven cijfers te winnen is terug. Er zijn opnieuw $5 buy-in Spin & Go toernooien met een potentiële jackpot prijzenpot van $1,2 miljoen.

Dat betekent $1 miljoen voor de winnaar en de tweede en derde plaats ontvangen elk $100.000.

Tot nog toe zijn er tijdens deze promoties al drie miljonairs geweest. Hoe veel zullen er nog bijkomen?

EPT Grand Final bonus en freerolls

De winnaar van de EPT Grand Final ontvangt dit jaar gegarandeerd ten minste €1 miljoen. Ondertussen zijn er al een aantal goedkope manieren gestart om mee te kunnen doen.

Wanneer je vanaf vandaag tot 06 april een storting maakt van $70 of meer en hierbij de bonuscode EPTMILLION gebruikt, ontvang je een gratis €11 satellite ticket voor dit event.

Er zijn ook dagelijkse freerolls waarin je tickets kunnen winnen voor drie €14.000 packages.

Millionaire Month

Van 06 tot 30 april zullen er twee afzonderlijke rondes met 'missies' plaatsvinden om te bepalen wie een van de twee miljonairs wordt.

Voltooi een aantal challenges en verdien tickets voor 12 x $150.000 All-in Shootouts. De winner van elk toernooi zal op 10 mei deelnemen aan een six-handed toernooi met een eerste prijs van $1 miljoen.

Een aantal van deze challenges bestaan uit het maken van een storting en een cashgame hand winnen met een specifieke hand, zoals pocket vijven.

Part 1

Spoiler

Part 2

Spoiler

SCOOP deposit raffle

Om het begin van SCOOP op 02 mei te vieren, kan iedereen die een storting van $25 of meer maakt en hierbij de bonuscode SCOOP2015 vermeldt, deelnemen aan een All-in Shootout waarbij een behoorlijk aantal SCOOP tickets gewonnen kunnen worden, waaronder 16 x $10.300 Main Event tickets.

Iedereen die deelneemt aan deze raffle, mag ook met alle andere rafflers, deelnemen aan een SCOOP Last Longer-wedstrijd met een eerste prijs van $50.000.

Nog geen account bij PokerStars? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een account aan:
- Nederlanders: klik hier
- Belgen: klik hier

Beantwoorden
Citeren
42 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes iedereen met de flipfreerolls vanmiddag :gl:

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Moet je aanwezig zijn bij de flipfreerolls?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat hoeft niet, want je gaat automatisch all-inn elke hand en de handen worden niet gemucked als je uit zit.

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk
PokerStrategist

iemand al wat leuks gecashed? ik sta op +$5 :)

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

nee telkens met de 1ste hand eruit :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

al 1 nederlands ticket voor chica_162

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Eerste 2 niks, dan 8 en nu juist 5. Maw 13, das al iets, ma mag altijd meer, veel meer :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

2 dollar tot nu toe.

Beantwoorden
Citeren
Biostarzz
PokerStrategist

5 dollar tot nu toe :)

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

ik 3 van de 5 gecasht : 5 $ - 8 $ - 16 $

nice voor een NL10 speler : 3 BI erbij !

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Netjes hoor, ik moet he maar met mn 2 dollar doen. Hopelijk gaat het beter na de volgende ronde.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

hmmm gemist kansje voor me zie ik wel, maar ja aangezien ik niet speel hou ik promo's ook ff wat minder in gaten helaas.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is maar hoe je het bekijkt. Heb zelf wel aan de promo meegedaan en heb geen 1x gecashed van de 6. Volgende ronde weer nieuwe kansen en dit keer tellen alleen ZOOM-handen mee om de uitdagingen te halen. Dus zal het denk ik wat makkelijker zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

speel geen ZOOM dus voor mij is het stukken lastiger :)......

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Ach, gewoon stuk of 200-400 handen op 2zoom tafels. Elke niet in de challenge hand druk je op fold, elke challenge hand ga je All In. En 5 kansen op 1 miljoen. Zo moeilijk is dat niet. Moet je niet eens weten hoe NL Holdem werkt. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
speel geen ZOOM dus voor mij is het stukken lastiger :)......

Inderdaad en FLHE ZOOM is aardig dood helaas. Lijkt mij best leuk om te spelen.

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ach, gewoon stuk of 200-400 handen op 2zoom tafels. Elke niet in de challenge hand druk je op fold, elke challenge hand ga je All In. En 5 kansen op 1 miljoen. Zo moeilijk is dat niet. Moet je niet eens weten hoe NL Holdem werkt. :coolface:

Leuk idee. Kan je wel veel geld kosten als je een keer een hand verliest op deze manier :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Tuurlijk niet, gewoon op 2NL spelen. Het mooie is (in tegenstelling tot dit soort promo's de vorige keer) dat je niet met een showdown hoeft te winnen. Gewoon allin voor de flop en de blinds pakken is al voldoende. Heb net in een kwartiertje alle tickets gehaald.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Hier ook kwartiertje gespeeld. NL2 9mans. En ook nog eens $2 gewonnen met de beproefde tactiek. Wel zo dom geweest om geld te storten voor ik de challenge had aangeklikt. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

@wcgrutto

je bent niet de enige :why: ook eerst gestort en toen de challenge aangeklikt...

Beantwoorden
Citeren