Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Spin & Go

8 Berichten
5 Gebruikers
1 Reacties
1,151 Weergaven
NLmaster

Zijn er mensen die de Spin & Go's spelen als main game? Ik wil dit gaan proberen maar kan wel wat hulp en tips gebruiken.
Ik wil Spin & Go's spelen vanwege de snelle actie. Ik snap dat het voor sommige als een soort "bingo" wordt gezien maar ik wil kijken of het mogelijk is deze games winstgevend te spelen.

Alle tips zijn welkom!

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
pcbeem

Denk dat je zo eigenlijk wel redelijk kunt vergelijken met een hyper (wel iets minder snel), goed push-fold spel lijkt me wel een pre dus daar moet je goed aan werken.

Beantwoorden
Citeren
PokerBen1955

Ik speel ze sinds kort regelmatig.

Beantwoorden
Citeren
NLmaster Topicstarter
NLmaster

Oorspronkelijk gepost door PokerBen1955
Ik speel ze sinds kort regelmatig.

Lukt dat een beetje winstgevend?

Beantwoorden
Citeren
PokerBen1955

Jazeker, ook zonder grote spins lukt dat aardig.
Ik heb 1 keer een 25x gehad (verloren) en 2keer een 10x (1 gewonnen). en voor de rest de 'standaard' spins.
En ben sinds een paar dagen shotjes aan het nemen op de 3 dollars wat tot nu ook (klein sample) ook gewoon goed gaat.
Dus ze zijn zeker winstgevend te spelen ook zonder grote spins.
Maar je moet wel tegen variance kunnen :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Er wordt ook Engelse coaching aangeboden voor Spin & Go spelers op de donderdagavond als je de silverstatus of hoger hebt. Aangezien je dat nog niet bent kun je nu het beste de coaching thread bestuderen en kun je zodra je wel silver bent de coachingvideo's hier terugkijken.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

is er ook niet een prof die deze variant gebeat heeft over grote sample?
kdenk zoiets te hebben gelezen een eindje terug.

Beantwoorden
Citeren
NLmaster Topicstarter
NLmaster

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Er wordt ook Engelse coaching aangeboden voor Spin & Go spelers op de donderdagavond als je de silverstatus of hoger hebt. Aangezien je dat nog niet bent kun je nu het beste de coaching thread bestuderen en kun je zodra je wel silver bent de coachingvideo's hier terugkijken.

Silver status is niet zo'n probleem om te behalen. Desnoods koop ik deze ;). Ik zal die thread even goed doorlezen! Voor de rest ook alle andere hyperturbo video's kijken die ik op dit moment kan bekijken.

Beantwoorden
Citeren