ik kan op dit moment geen sng's vinden op stars...
heeft dat mss iets te maken met die restart?
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Vandaag staat er een server restart om 13.00u op het programma.
Heb deze thread aardig verwaarloost, maar er komt weer een server-restart aan vandaag.
Vandaag staat er een server restart om 12.00u op het programma en is dit keer een uur eerder i.v.m. de zomertijd in Amerika.

Dat zou wel beter zijn inderdaad voor ons. Al zullen de meeste mensen er geen last van hebben i.v.m. werkactiviteiten overdag.
Denk dat Stars wel degelijk analyse maakt mbt tijd waarin de minste mensen er last van hebben :f_ugly:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Denk dat Stars wel degelijk analyse maakt mbt tijd waarin de minste mensen er last van hebben :f_ugly:.
Ik vraag me dit toch af. Ik speel al een aantal jaren op PS en speel ook in de PSO league. Deze zijn per mei veranderd , en voor een groot deel verbeterd. In het oude systeem had je 2 leagues namelijk de premier en de open league. Ik speelde meestal in de open league omdat ik daar eventueel meer kon winnen. Dit was een open toegankelijk freeroll toernooi met 10.000 spelers maximaal. Dus je hoefde geen lid te zijn van de PSO om er te spelen.
Uit ervaring weet ik dat de toernooien van 14.00 uur en 19.00 uur vaak vol waren maar dat die van 2.00 s'nachts het minst bezet waren .
Want om je voor een Big Bang ticket te plaatsen moest je 3 keer achter elkaar een plaats in de top 400 halen , het maakte niet uit hoeveel er mee deden. Vandaar dat je indien het je al 2 x gelukt was je de 3e keer om 02.00 uur ging spelen als het kon , dus meestal weekends.
Hetzelfde zie ik in de "home games " terug. Daar zijn de games van midden in de nacht eerder minder druk dan die van s'avonds tussen 19.00 en 22.00 dan omgekeerd.
Het is natuurlijk al heel lang zo dat de server re-start om 13.00u Nederlandse/Belgische tijd is en vaak op donderdag. Dus het is denk ik ook een soort van routine.
Gelukkig is het vaak maar 1x in de maand. Al duurt het volgens mij wel vaak een uur voordat het werkelijk is afgerond.