Ga naar het forum
Pokerstrategy punte...

Meldingen
Alles wissen

Pokerstrategy punten

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
720 Weergaven

Hallo,

Ik heb vroeger gespeeld op FTP (en kreeg punten via pokerstrategy) waardoor ik pak leermateriaal kon bekijken. Nu is FTP offline (en gaat niet meer online komen ?) en speel ik op pokerstars.be, nu zou ik graag terug veel lesmateriaal willen lezen (een tijdje niet meer gepokerd en ik wil terug mijn foutjes eruit halen :P).

Ik denk dat ik ook punten krijg op partypoker en cake poker. Stel dat er daar nog geld opstaat (ik denk op cake poker of een andere room van die i-pokergenre), kan ik dat dan overzetten naar pokerstars?

Ik zou graag alles concentreren op 1 room.

En dan had ik nog een andere vraag:
Omdat het nu pokerstars.be is (belgische regeling), hoe zit dat eiglijk? Stel dat je 300$ wint en wilt afhalen, kan dat?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
cazzz
Elite Grinder

Je kan geen punten krijgen op stars. Je account zou dan geretracked moeten worden en dat doet stars niet. Om punten te verzamelen zou je moeten spelen op een site die getracked. Je kan eventueel wel punten kopen in de points shop.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door cazzz
Je kan geen punten krijgen op stars. Je account zou dan geretracked moeten worden en dat doet stars niet. Om punten te verzamelen zou je moeten spelen op een site die getracked. Je kan eventueel wel punten kopen in de points shop.

En waarom zou stars niet retracken? Dus er is geen mogelijkheid dat ik artikels van silver kan lezen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hallo Snuffeltje,

Was cazzz zegt klopt, Stars laat retracken niet toe. Vaak ben je namelijk op een of andere manier al getracked zonder dat je het weet en ze kunnen het dan niet maken naar die partij toe om die tracking er af te halen. Je zou natuurlijk altijd kunnen proberen om een mailtje te sturen naar support om te vragen of het kan maar ik heb er een hard hoofd in.

De enige manier om punten te halen is spelen via een nieuw via PokerStrategy aangemaakt account bij een van de partnerrooms. Weet niet op welk niveau je speelt maar Silver halen waarmee je al veel content vrijspeelt moet met 10 kleine sessies in de maand al te doen zijn. Iedere dag dat je 1 StrategyPoint haalt krijg je per dag namelijk 10 SP cadeau.

Tot slot nog je laatste vraag over het afhalen van geld, dat moet gewoon kunnen. Het kan zijn dat ze om een ID vragen maar als dat allemaal in orde is zouden er geen problemen moeten ontstaan om geld op te nemen.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel deze dan gerust.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En welke pokerroom raad je dan aan?
Want op die pokerroom krijg ik toch geen gratis kapitaal? Dus moet ik dan nog zelf een storting maken? (of proberen roll op te bouwen via freeroll)

Ik dacht dat ik nog wat had staan op poker770 (maar die site is ook niet bereikbaar voor Belgen, denk ik :) ).
Ik zal nog keer bekijken hoe ik het ga moeten doen, op cake poker ben ik al tracked dus misschien daar dan verder spelen voor points en op pokerstars gwn spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Snuffeltje,

Het klopt dat je zult moeten storten om een account tracked te krijgen. Als je echt op zoek bent naar een nieuwe room, post hier dan je wensen en dan zul je daarin advies krijgen.

Hoop je stukje op weg te hebben geholpen.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Er staat op pokerstrategy dat ik punten krijg van cake poker (vroeger kreeg ik er), is dit nu ook nog zo?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als dat vroeger zo was dan is dat nu nog steeds zo, tracking verdwijnt namelijk niet.

Dus zodra je weer op Cake gaat spelen zouden er weer punten binnen moeten komen. Kan wel even een dagje of 2 duren maar dan moeten ze ook wel op je account staan. Mocht dat niet het geval zijn, geef dat dan even hier aan dan zal er verder naar worden gekeken.

Beantwoorden
Citeren