Oorspronkelijk gepost door fopmasta
:coolface:ik heb vandaag op mijn eerste dag spelen met een storting van 50euro nu 125.467,72 staan.. genoeg info??
epic reply
Oorspronkelijk gepost door fopmasta
:coolface:ik heb vandaag op mijn eerste dag spelen met een storting van 50euro nu 125.467,72 staan.. genoeg info??
epic reply
Aloha
je kan beter vragen hoeveel vrienden heb je dat weet je gelijk of ze winnen of niet
Als je wint, heb je vrienden
Rijen dik, echte vrienden
Als je wint, nooit meer eenzaam
Zolang je wint
ik heb geen vrienden zelfs mijn hond en konijnen zijn wegelopen dat weet je gelijk hoeveel ik win
Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha
je kan beter vragen hoeveel vrienden heb je dat weet je gelijk of ze winnen of nietAls je wint, heb je vrienden
Rijen dik, echte vrienden
Als je wint, nooit meer eenzaam
Zolang je wintik heb geen vrienden zelfs mijn hond en konijnen zijn wegelopen dat weet je gelijk hoeveel ik win
![]()
Bij mij in de wijk moet er dan ergens een pokerspeler wonen die TONNEN geld verdiend...
ik heb hier enkele maanden geleden zeker 20 konijnen samen op iemand zijn oprit zien staan !!
Pokerstars maakt altijd rond de 5% winst, vaak nog meer tot 20% op sommige gametypes.
95% van de spelers maakt verlies, maar ik heb zeer slimme kennissen. Want iedereen die ik ken die pokert maakt blijkbaar winst