Hallo
Wie heeft hier al van jullie op pokerstars alles in totaal verlies - winst een aardig bedrag gewonnen?
Zo ja hoeveel?
Hallo
Wie heeft hier al van jullie op pokerstars alles in totaal verlies - winst een aardig bedrag gewonnen?
Zo ja hoeveel?
Verlies-Winst berekenen is natuurlijk ook een mooie manier om de zaken positief te bekijken :D.
Effen serieus denk ik dat de meesten dit niet exact weten omdat ze het simpelweg niet bijhouden (naast de resultaten die je in PT/HM kunt zien zit je ook nog met bonussen, stakings, etc...). Daarnaast gaan de meesten daar ook niet echt mee te koop lopen, ofwel omdat het niets voorstelt, of net omgekeerd omdat ze niet willen dat sommige instanties dit te zien krijgen ;).
Oorspronkelijk gepost door ethias
HalloWie heeft hier al van jullie op pokerstars alles in totaal verlies - winst een aardig bedrag gewonnen?
Zo ja hoeveel?
Rare vraag, vraag je ook aan mensen hun banksaldo?
Oorspronkelijk gepost door ssacr
HalloWie heeft hier al van jullie op pokerstars alles in totaal verlies - winst een aardig bedrag gewonnen?
Zo ja hoeveel?
Zou wel handig zijn. Weet je direct of het een goede vriend(in) kan worden.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
niemand maakt winst op pokerstars, compleet rigged![]()
Dit is totale onzin, want spelers zoals Shaundeeb en Nanonoko hebben meer dan een miljoen gewonnen met pokeren.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dit is totale onzin, want spelers zoals Shaundeeb en Nanonoko hebben meer dan een miljoen gewonnen met pokeren.
Lol
Zo ja hoeveel?
Gaat je niks aan.
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Zo ja hoeveel?
Vragen kan altijd maar denk dat je van weinig mensen antwoord zult krijgen :].
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Vis
Als je laat uitbetalen en je mag zelf kiezen waar naartoe dan heb je meer gewonnen dan dat je gestort hebt.
vanwaar de interesse?
Ik maak alvast dagelijks zo'n $2k-$3k, hangt een beetje af van het weer.
:coolface:ik heb vandaag op mijn eerste dag spelen met een storting van 50euro nu 125.467,72 staan.. genoeg info??