En je kan pas na 1 jaar supernova worden dacht ik hé? Dan blijf je mss beter waar je bent:P
zodra je 100.000 fpp hebt ben je supernova , je hoeft geen jaar te wachten, dat zou belachelijk zijn,
ik bedoelde vpp, 50.000 vpp in een maand is niet zo heel veel hoor,
dat haal je SSS'end vrij snel volgens de calculator
dus max 2 maand voor supernova
Op NL100 krijg je per 100 handen zo'n 30 VPP.
Je hebt 100.000 VPP nodig dus dat betekent dat je in ieder geval ruim 330k handen moet spelen om Supernova te zijn. Dat is zo'n 30k per maand en dus 1k per dag
Maar het zou ook maar zo 33 VPP per 100 handen kunnen zijn, dat scheelt alweer
Je moet gewoon zorgen dat je elke maand Platinum bent, dan haal je 't dus ook. De bonus die dan klaarligt is wel $4k, dus op zich wel verleidelijk.
lol, met zoveel vpp/maand is supernova elite wel verleidelijk(is zon 140k$ aan bonussen+rakeback totaal, ofwel belachelijk hoge rakeback op .5/1 en 1/2 van tegen de 60% aan)
eenmaal supernova in n kalenderjaar, geldt t tot 28 februari volgend jaar
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Je hebt 100.000 VPP nodig dus dat betekent dat je in ieder geval ruim 330k handen moet spelen om Supernova te zijn. Dat is zo'n 30k per maand en dus 1k per dag![]()
![]()
Je moet gewoon zorgen dat je elke maand Platinum bent, dan haal je 't dus ook. De bonus die dan klaarligt is wel $4k, dus op zich wel verleidelijk.
dus 5k handjes per dag 2 maanden spelen heb je je 100.000 ongeveer
(volgens de calculator gaat het nog sneller, maar dat is natuurlijk reclame van stars zelf :P)
Oorspronkelijk gepost door duvel666
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Je hebt 100.000 VPP nodig dus dat betekent dat je in ieder geval ruim 330k handen moet spelen om Supernova te zijn. Dat is zo'n 30k per maand en dus 1k per dag![]()
![]()
Je moet gewoon zorgen dat je elke maand Platinum bent, dan haal je 't dus ook. De bonus die dan klaarligt is wel $4k, dus op zich wel verleidelijk.dus 5k handjes per dag 2 maanden spelen heb je je 100.000 ongeveer
(volgens de calculator gaat het nog sneller, maar dat is natuurlijk reclame van stars zelf :P)
Rekent die calculator niet FPP uit ipv VPP?
En als je er ff 2 maanden goed voor gaat zitten ben je zo Supernova en als je dat dus even door trekt ook snel SNE wat wel leuk verdient.
Die calculator trekt op nix, heb ik ook al ondervonden. De beste parameter is nog altijd de volgende: Neem je maandelijkse PokerStrategy punten, doe dit maal 2 en je krijgt je maandelijkse VPP.
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Die calculator trekt op nix, heb ik ook al ondervonden. De beste parameter is nog altijd de volgende: Neem je maandelijkse PokerStrategy punten, doe dit maal 2 en je krijgt je maandelijkse VPP.
als je op stars speelt idd is dat de berekening,
maar die redenering gaat niet op als je op een andere room speelt omdat de punten er anders berekend worden
@Cube ... die calculator berenent FPP en VPP allebei
maareuh... SNE is wel efkes 1000.000 punten he ... daar raak je niet met 50.000 VPP per maand
Vorig jaar hebben iets meer dan 100 mensen SNE gehaald, het zou me dus verbazen moest dat mogelijk zijn door niet fulltime NL100 te grinden... Supernova lijkt me al iets gemakkelijker haalbaar...
SNE is zeker te halen op NL100, je zult alleen wel heeeeeeeeeeeeeel veel handen moeten spelen, en dat gaat alleen maar lukken als je fulltime speelt.
Oorspronkelijk gepost door Gerv
SNG & Supernova = bijna onmogelijk imo 0_o
wat
met sngs kan je redelijk snel SN worden.
wil je ietsvan leven overhouden kan ik je aanraden om pas na 400nl/pl supernova elite te gaan chasen, maar supernova is haalbaar voor een NL50 speler zolang je maar t volume ervoor wil spelen(zal wss neerkomen op .25vpp/hand oid, ofwel 400k hands per jaar)
Laat ik er nog maar even een linkje van het Engelse forum bij gooien:
list of VPP´s per limit + rake per limit
Ik hoop {niet voor jouw/wel voor mij :D} dat ik weer zo'n WojtasPolak zie , man wat was dat een fail lol
Oorspronkelijk gepost door Gerv
Ik hoop {niet voor jouw/wel voor mij :D} dat ik weer zo'n WojtasPolak zie , man wat was dat een fail lol
hugadas is de nieuwe imo, 80% fold op cbets=ty monies
of 3bet any2
Ik heb zelf redelijk wat op Stars gespeeld en vind het echt een kutwerk om Supernova te raken, dat terwijl ik echt een harde rake machine ben. Ik speel echter wel 6max en BSS en dat is de meest ongunstige variant om Supernova te raken. 16 Tabling SSS moet je het wel halen in een maandje of 2, mits je iedere dag 1u + speelt en op minimaal 100nl.
Hoe je kunt oplossen dat je al een Stars account hebt is echt niet moeilijk. Ik heb er zelf namelijk 3. Het enige dat je hoeft te doen is even een maand of 2 niet te spelen op de site, vervolgens een naam via je vader, moeder, zus, vriendin/vriend ..... wat dan ook aan te maken. En erop te storten. Belangrijk is wel dat je NIET dezelfde creditcard, Neteller, Moneybookers etc. gegevens gebruikt om te depositten.
Wat ik dus heb gedaan toen ik al op Stars speelde en mezelf via PS wilde affiliaten was hetvolgende: Ik cashte al me geld uit en heb dat allemaal op FTP gezet. Vervolgens heb ik 1 maand op FTP gespeeld en toen op me bank gezet, vervolgens heb ik met een ander moneybookers account geld gestort op tracked account onder mijn moeders naam. Niet zo moeilijk toch! Ja het is wat moeite maar ach, als je een echte die hard fan bent van PokerStrategy..
Ben echter weer gestopt op Stars te spelen, vind andere sites toch fishier en daarom aantrekkelijker.