Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Spin & Go watchers

20 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
2,755 Weergaven
ViperPP
Oldschool Grinder

De laatste dagen wat Spin&Go's gespeeld. Opvallende vaststelling: in het merendeel van mijn games is er een speler mijn tafel aan het bekijken. Dit zie je linksboven aan de tafel met een oogje en ernaast een cijfer dat zegt hoeveel spelers aan het meekijken zijn.
Kan bijna niet anders dan dat er op een of andere manier systematisch tafels bezocht worden om stats te verzamelen van de spelers.

Nog iemand zoiets gemerkt ?

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja zou kunnen of het zijn van die bedelaars, maar klinkt redelijk alsof ze aan het kijken zijn naar zoals je zegt stats, speelstijlen etc.

Ik zou zeggen leg het eens aan support van Stars voor, geen idee of het mag maar als het steeds dezelfde gasten zijn lijkt het me dat je wel een case hebt.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Vanavond is het weer van dat. Heb Support gecontacteerd. Benieuwd wat ze gaan zeggen/vinden. Als 1 account systematisch alle tafels afgaat, moet dat in principe zeer gemakkelijk te detecteren vallen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja zeker maar dan weet ik nog niet of ze iets er aan kunnen / willen doen.

Kijk meekijken is niet verboden en je zult niet kunnen bewijzen wat ze doen lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Inderdaad, maar zal er een beetje van afhangen. Als die account echt élke tafel joint, dan is het wel duidelijk dat daar een script achter zit en zeker niet iemand die gewoon wat geinteresseerd tables joint. Volgens mij kun je zelfs niet eens gemakkelijk een Spin & Go joinen en moet je dat doen via iemand zoeken en dan een van zijn tafels joinen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Heb al mail terug van support met als subject 'Datamining'. Blijkbaar gaan ze dus wel actie ondernemen.

Hello ViperPP,

We appreciate your feedback on this matter, and acknowledge the seriousness of what you are highlighting.

We can confirm that we are aware of the issue and are working to find a proper resolution as soon as possible.

Unfortunately, at this time we are unable to provide an accurate time frame for this, but please rest assured that we will be doing our utmost to preserve our players' best interests.

Thank you in advance for your understanding and cooperation.

In the meantime, if there is anything else we can do for you, please don't hesitate to let us know.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het was mij ook wel opgevallen de laatste tijd. Ik ben benieuwd wat eruit rolt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Klinkt idd wel dat ze het serieus nemen.

Beantwoorden
Citeren

Jup , ik heb het ook altijd , zelfs een gewone spin zonder multi !!! Kan zelf oplopen tot 3-4 gluurders !!! Ik voel me echt ongemakkelijk bij.
Dat je in de Sunday Million tafels bekeken wordt tot daar maar een simpele spin ........rare dingens op de Stars.....

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, ik zet ook wel eens wat tafels van de een of andere game of toernooi open om bij in slaap te vallen. Gewoon heerlijk slaapverwekkend om naar al die bewegende kaartjes te kijken. Niet om daar verder veel mee te doen. Hooguit een beetje een idee krijgen hoe zo'n game wordt gespeeld.

Lijkt mij dat die meekijkfunctie er is om te kunnen meekijken.

Aan de andere kant begrijp ik wel dat het kunnen observeren datamining in de hand werkt, dus zou verbieden ook een optie zijn. Misschien het kunnen meekijken beperken tot 1 tafel of zo. Tenslotte is er niemand die een hele reeks tafels zal openen om gewoon mee te kijken met een game.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Meekijken zeker als er hoge prijzenpot is mag ook wel geen probleem maar er misbruik van maken is ander verhaal.......

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Ik kijk ook wel eens mee bij een grote prijzenpot (de observe button), maar daar gaat het hier niet over.
Ik hoop dat je dat bedoelt, Zeezout, anders snap ik er vrijwel niets van... "om in slaap te vallen"???

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D :D:D

Ik zet dan gewoon mijn laptop aan en bekijk een of enkele tafels met observe tot ik in slaap val. Werkt uitstekend. Zet ook wel eens een pokervideo op. Dat gaat ook heel goed.

Het gebeurt maar zelden dat ik op de helft kom :P

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Een half jaar verder en er is dus juist niets niemandal veranderd. Pokerstars is duidelijk niet meer wat het ooit geweest is...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad vreemd of het probleem is hardnekkigere dan ze denken om het goed op te lossen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja zo lastig lijkt he me niet, gewoon uitzetten dat mensen niet mee kunnen kijken.

Maar ja dan valt ook deel van promotie weg zeker op 1 miljoen tafels zitten altijd zoveel kijkers en dat is mooi stukje reclame.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

hoe kun je sorteren om juist tafels met hoge prijzen te vinden dan mss?
Heb idd ook altijd minimum 1 persoon die meekijkt. Stoort mij persoonlijk niet echt. Maar als ze daardoor stats kunnen hebben van je game is dit natuurlijk een edge.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Kan het ook zijn dat het Stars zelf is die softwarematig meekijkt?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Neen, een Stars rep heeft op 2+2 twee weken geleden nog aangegeven dat ze er mee bezig zijn en er hopelijk in Q1 een oplossing komt. Iedereen wel verbolgen waarom dat zo lang moet duren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal best. Hopelijk is het nu gauw opgelost.

Beantwoorden
Citeren