Ga naar het forum
Storten op pokersta...

Meldingen
Alles wissen

Storten op pokerstars

7 Berichten
4 Gebruikers
1 Reacties
514 Weergaven
RobbyTank
Legacy Member

Ik zou graag nog wat extra geld bijstorten op pokerstars. Ik heb de eerste stortingsbonussen al gehad. En op dit moment is er zo goed als geen enkele bonus, zou het beter zijn om even te wachten met storten? Denken jullie dat er nog een zomerpromotie in aantocht is, of zal het niet zoveel uitmaken en kan ik nu al storten? Graag een beetje hulp van wat mensen die al langer spelen op pokerstars!

Dankjewel, groeten RJ

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hallo RobbyTank,

Welkom op PokerStrategy.com.

Bonussen zijn soms wat lastig te voorspellen, soms willen ze bij grote toernooireeksen wel eens een reload bonus instellen maar zoals ik al zei het is lastig te voorspellen waar en wanneer.

Maar ik zie dat je nog de basic status hebt, heb je al geprobeerd om het gratis pokergeld aan te vragen en zo in status te stijgen?

mvg pcbeem _cool:

p.s. ik heb je thread even naar het PokerStars forum verplaats.

Beantwoorden
Citeren
RobbyTank Topicstarter
RobbyTank
Legacy Member

Ik heb al een account op stars , ik dacht dat je dan geen gratis pokergeld meer kon aanvragen?

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Volgens mij is er elk jaar tijdens de WCOOP een reload bonus, maar pin me er niet op vast want ze voeren tegenwoordig wel veel wijzigingen door in het bonussen-beleid. De WCOOP begint op 6 september.

De Micro Millions is nu ook bezig, maar volgens mij komt daar verder geen bonus meer bij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RobbyTank
Ik heb al een account op stars , ik dacht dat je dan geen gratis pokergeld meer kon aanvragen?

Wel op andere rooms, en het kost niks dus misschien goede manier om eens kijkje te nemen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zou zelf altijd wat geld achter de hand houden voor het geval er een deposit-bonus komt.
Dat gebeurd nog best regelmatig. Al vond ik de bonussen van vroeger wel wat interessanter dan van dit jaar tot nu toe.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het is nu idd meer bonussen zoals flip freerolls / gewone freeroll maar ook daar valt leuk centje in de verdienen. Alleen in de Neymar promo die nu loopt al $60 gepakt nou dat zou me met reload bonus tegenwoordig niet meer lukken......

Beantwoorden
Citeren