Ga naar het forum
Stars Rewards Chest...

Meldingen
Alles wissen

Stars Rewards Chests

55 Berichten
9 Gebruikers
2 Reacties
9,953 Weergaven
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Als je weinig speelt maakt het niet veel uit inderdaad Ik heb op een ander forum gelezen dat de rakeback ongeveer 5% is dus niet eens de 10% wat ik dacht.
IK hoop dat deze reward programma verbetert of de oude weer terug komt maar heb er weinig vertrouwen in.

Pokerstars is overgenomen door het Canadese Amaya Gaming. Een van de grootste overnames van een gokwebsite is gefinancierd door een diverse banken en investeringsmaatschappijen.

Ze willen geld verdienen natuurlijk dus hebben ze dit bedacht.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door monkfish87

450 punten heb ik nodig bij de laatste paar blauwe Chests maar heb ook meegemaakt dat ik 560punten nodig had heel appart.

Als je meer tijd nodig hebt om een kist vrij te spelen passen het te halen punten inderdaad aan. Dus blijkbaar speelde je in het begin de kisten sneller vrij dan nu.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Als ik dit lees dan denk ik dat ze er geen probleem mee hebben als er wat wegloopt. Het zal wel zo dat ze netto nog meer overhouden.

Amaya said the number of its active customers rose 5 percent to about 2.7 million in the first quarter ended March 31.

Customer registrations increased by 3 million during the quarter to 111 million.

Amaya also backed its full-year revenue and profit forecasts.

The company's net income rose to $65.8 million, or 33 cents per share in the first quarter, from $55.5 million, or 28 cents per share, a year earlier.

Excluding items, Amaya reported a profit of 56 cents per share, beating analysts' average estimate of 52 cents, according to Thomson Reuters I/B/E/S.

M a w . meer spelers , meer registraties en meer winst. Natuurlijk was dit van voor de verandering . Maar ik denk niet dat ze bij Amaya dom zijn en niet weten wat werkt en wat niet werkt.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Hebben jullie de Stars rewards enquête ook ingevuld die je in de mail hebt gekregen?.
Dit geeft me toch enige hoop dat de programma in de toekomst flink verbetert ik heb ze eens flink duidelijk gemaakt hoe ontevreden ik ben met deze nieuwe programma en dat het me heeft doen besluiten om te stoppen bij pokerstars en dat is geen geintje dit is echt zo.
Ik Verwacht dat alle SNG grinders ontevreden zijn met deze nieuwe programma.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan heb ik dat vast over het hoofd gezien, want ik heb er volgens mij geen mail over gehad.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nope je bent niet de enige ik heb ook geen mail gezien, misschien mailen ze specifiek mensen die gestopt zijn :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

ja ik kom alleen terug bij stars als de Rakeback programma sterk verbetert.

Lees dit dan eens geloven jullie dat dit waar is?

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/being-losing-player-very-profitable-pokerstars-1687254/?highlight=stars+rewards

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geloof er geen ene snars van, waarom zouden ze dit doen?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik geloof het niet, zou voor mensen te aanlokkelijk zijn om zo'n groot bedrag uit te cashen. Als het nou chests waren van $1000 per stuk dan klonk het voor mij logischer.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

Ik geloof het zelf ook niet hoor zou toch wat zijn als dit echt zo is het verbaasd me trouwens niet als AmayaStars dit echt flikt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja maar waarom het toernooi ID dan blocken op het plaatje......

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door monkfish87
Hebben jullie de Stars rewards enquête ook ingevuld die je in de mail hebt gekregen?.
Dit geeft me toch enige hoop dat de programma in de toekomst flink verbetert ik heb ze eens flink duidelijk gemaakt hoe ontevreden ik ben met deze nieuwe programma en dat het me heeft doen besluiten om te stoppen bij pokerstars en dat is geen geintje dit is echt zo.
Ik Verwacht dat alle SNG grinders ontevreden zijn met deze nieuwe programma.

Ik heb ook geen mail gehad maar het kan ook zijn dat ze niet iedereen die sturen.

Het klopt trouwens wel dat als je minder speelt je ook minder punten hoeft te halen om een koffer te openen. Bij de vorige was het al minder dan 200 en nu is het 150.
Had bij mijn laatste koffer 70 SC en daar weer 14 van gebruikt voor de deal die bijna 4,50 opleverde .
Mijn geluk zal nu wel weer op zijn voor de rest van het jaar. :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
monkfish87 Topicstarter
monkfish87
PokerStrategist

jij krijgt inderdaad nog een (redelijke) RB maar dat verandert heel snel wanneer je meer en hoger speelt.
Hoe meer je speelt en hoe hoger hoe minder RB je krijgt.
Het zakt tot max 4/5 % uiteindelijk schandalig.

Een voorbeeldje Spelers die vorig jaar nog supernova waren kregen volgens mij minstens 30% RB
Nu met dit nieuwe systeem nog maar 4/5% dat gaat dus om duizenden $RB per jaar die je niet meer krijgt.

Wat een geweldig nieuw programma is dit toch Chests openmaken leuk man!
Met dank aan AmayaStars Super:f_thumbsup:

Zie tabelltje

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zoals je zegt voor low stakes is het niet eens zo verkeerd zeker als ze er ook promo's naast doen als card match / card hunt / bolt challenges etc. Dat krikt je het geheel aan bonussen toch nog mooi stukje op en verder is dit lijstje van unboosted chests maar je hebt vaak wel iets van boost dus percentages liggen wel stukkie hoger.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker. Daardoor is de rakeback denk ik ook lastig te bepalen momenteel.
Een voordeel is wel dat je hierdoor minder rakeback grinders op de site zult hebben.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Het is ook geen rakeback systeem volgens pokerstars zelf. Ik heb er een poosje geleden wat verder naar geinformeerd aangezien ik het een vreemd systeem vond en nog vindt.
Ik kreeg dit antwoord :

Stars Rewards is geen traditioneel rakeback-programma, want beloningen worden voor je gepersonaliseerd en we streven ernaar je binnen één enkele sessie te belonen in plaats van maandenlange doelen te stellen. Voor elk kisttype kan het aantal beloningspunten dat nodig is om je voortgangsbalk te voltooien na verloop van tijd veranderen gebaseerd op je recente activiteit, met als factoren onder andere het speltype en nettostortingen.

Het grootste deel van onze spelers kan slechts een paar keer per maand spelen. Als ze spelen, krijgen ze elke sessie de kans om directe, gepersonaliseerde beloningen te ontvangen grote prijzen te winnen. We denken dat dit aantrekkelijker en motiverender is dan doelen per maand of per jaar, die voor de meeste recreatieve spelers onhaalbaar zijn. We voegen ook regelmatig meer hoofdprijzen toe, zoals grote geldprijzen of exclusieve artikelen.

Dus als je veel speelt op PS dan moet je ook steeds meer betalen voor de SC. Ik vind het een heel raar systeem.
Ik hoef op dit moment maar 150 punten te halen om een kist open te maken ipv de 200 die iemand moet halen die elke dag redelijk wat speelt .

Stel dat ze dit bij een supermarkt zouden doen met de "gratis" zegels. Iemand die er elke dag veel boodschappen doet krijgt dan per euro minder gratis zegels dan iemand die 1 x per week er even een pak melk weghaalt. Ik weet hoe gek wij Nederlanders zijn op "gratis" zegels en als we bij de andere supermarkt er 10 voor een 1 euro krijgen en bij de ander 1 voor 10 euro met een gelijksoortige beloning , weet ik wel bij welke supermarkt je het gemakkelijkst kunt parkeren.

Ik zie de logica er niet van in maar ik ben dan ook geen business strateeg. De enige reden die het mijn inziens kan hebben is als het grootste deel van de spelers inderdaad maar een paar keer per maand speelt zoals gesteld in het antwoord van PS en dat ze daar toch het meeste aan kunnen verdienen.
En als iemand er nog een andere verklaring voor heeft hoor ik het graag.

Ik blijf in elk geval voor het meer serieuze werk bij 888 spelen waar ik wel wordt gewaardeerd als trouwe speler en pak alleen de gratis dingen van PS mee. Want ja , ik blijf wel een Nederlander.

Beantwoorden
Citeren
stefanie46
PokerStrategist

Ik moet er 320 vrijspelen 🤔

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

ik vindt het ook wel dikke bullshit maar je zou toch denken dat ze hun vaste spelers ook beetje hoger in het vaandel dragen.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door stefanie46
Ik moet er 320 vrijspelen 🤔

Tja moet je maar niet zo vaak op pokerstars spelen , dit is je straf. :D .

Ik neem trouwens wel aan dat dit voor een andere kleur koffer is dan rood.

Maar het is precies wat ik bedoel. Jij speelt waarschijnlijk veel meer dan ik doe op pokerstars en dan is dit je beloning.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Al zal de gemiddelde bonus hierdoor ook iets hoger zijn.

Beantwoorden
Citeren