Ga naar het forum
Stars Rewards Chest...

Meldingen
Alles wissen

Stars Rewards Chests

55 Berichten
9 Gebruikers
2 Reacties
9,952 Weergaven
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Al zal de gemiddelde bonus hierdoor ook iets hoger zijn.

Dat betwijfel ik. De laatste koffer die ik geopend heb was 70 SC en dat was de hoogste die ik tot nu toe heb gehad. Ik hoefde bij deze koffer ook al minder dan 200 punten te halen , volgens mij 165.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Het is dat The Deal er nog is, waardoor je voor je punten wat meer terug krijgt. Verder ben ik nooit een fan van Pokerstars geweest. Spelersvelden in MTT's zijn groot, het niveau wat hoger dan elders en dat gehype van pokerstars staat me ook altijd wat tegen. Vind het echt onzin dat er mensen niet ergens anders willen spelen vanwege de software. 888 werkt bijvoorbeeld prima, de tafels en kaarten zijn duidelijk, spelersvelden wat kleiner, niveau wat lager, meer rewards..... Er zullen ten opzichte van stars echt wel dingen zijn die bij andere rooms ontbreken (888 heeft bijvoorbeeld erg basic filters, waardoor je bij SNGs bijvoorbeeld ook DON's er tussen hebt wanneer je alleen 9mans wilt spelen), maar dat zijn toch geen dingen die je het spelen echt onaangenaam maken...

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Ook ik ben nooit een grote fan van PS geweest en eigenlijk altijd het meeste op 888 gespeeld en toen het nog los van PS stond veel op Full Tilt.

De promoties van 888 en vroeger ook bij FT zijn en waren stukken beter dan bij PS. Bij PS is het altijd een sigaar uit eigen doos en de doos moet je dan ook nog eerst duur betalen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bright019

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Al zal de gemiddelde bonus hierdoor ook iets hoger zijn.

Dat betwijfel ik. De laatste koffer die ik geopend heb was 70 SC en dat was de hoogste die ik tot nu toe heb gehad. Ik hoefde bij deze koffer ook al minder dan 200 punten te halen , volgens mij 165.

Dat scheelt inderdaad een flink aantal punten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou zeker voor low stakes spelers zijn er toch wel leuke promo's zoals card hunt / match / bolt missions etc.

Vaak leuke bedragen mee te winnen (in verhouding) voor relatief weinig moeite.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Dat zijn toch cash game missies? Die kosten mij vaak net zoveel of iets meer dan het oplevert.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Yup maar die Bolt challenges die er nu waren moet je bijvoorbeeld 6 handen winnen in 20 minuten. Nou dan moet je vaak goed je best doen om de minimale 50 cent die je pakt te verspelen.

Ik heb aan die promo zelf iig meer dan goed verdiend :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Al zou een mooie SNG promo ook wel eens mogen komen, zoals de golden SNG's.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Dat zijn toch cash game missies? Die kosten mij vaak net zoveel of iets meer dan het oplevert.

Dit soort acties zijn leuk meegenomen voor spelers die dit toch al spelen.
Meestal kosten ze mij ook meer dan dat ze opleveren want ik geen goede cashgame speler.

Minimale wat je spelen moest was 2/5 .
En ook hier was de beloning random , net als met de kisten , en was de laagste en dus meest gewonnen prijs 20 cent. Ik heb nooit een hogere prijs gehad.

En je kreeg nog een ticket voor een all in toernooi waar je wel erg veel mazzel moest hebben om iets te winnen. Ik lag er meestal direct uit en kan me niet herinneren daar ooit gecashed te hebben.

Ik blijf tegenwoordig verre van deze "promoties" . Zakkenvullerij voor PS is het niks meer en niks minder.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hmm heb dit al eerder gehoord maar bij mij waren die Bolt missies ook mogelijk op NL2 met als minimale prijs 50 cent en heb ook nodige keren meer gewonnen met als maximale prijs 6 dollar.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hmm heb dit al eerder gehoord maar bij mij waren die Bolt missies ook mogelijk op NL2 met als minimale prijs 50 cent en heb ook nodige keren meer gewonnen met als maximale prijs 6 dollar.

Nee ik heb het niet over die Bolt missies , daar ben ik niet eens aan begonnen. Het is een eerdere promotie met diverse missies zoals een aantal handen winnen met cash games e.d. Daar was de minimale prijs 20 cent.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Ik herinnerde me dat ik eens een screenshot heb gemaakt van zo'n geweldige win van 20 cent. Dit was bij de " Million dollar cardhunt" .

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo kon ik alleen op NL10 of hoger spelen voor de Bolt promo.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bright019

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Nee ik heb het niet over die Bolt missies , daar ben ik niet eens aan begonnen. Het is een eerdere promotie met diverse missies zoals een aantal handen winnen met cash games e.d. Daar was de minimale prijs 20 cent.

Heb zo cijfers niet bij de hand maar denk dat ik uit die Bolt challenges toch wel snel 50 euro heb gehaald.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn toch leuke bedragen.

Beantwoorden
Citeren