Iemand anders ook ?
Volgens mij ligt het aan je hud. Heb je HM2?
Dan heeft het met je instellingen te maken. Volgens mij iets van auto refresh die uitstaat ofzo
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Volgens mij ligt het aan je hud. Heb je HM2?
Dan heeft het met je instellingen te maken. Volgens mij iets van auto refresh die uitstaat ofzo
daar zal wel mee te maken hebben dan ja , wat moet ik dan inschakelen volgens jou?
Oorspronkelijk gepost door Miwest
Hier ook last van, is niet te spelen zo elke keer verbinding weg![]()
dit ja
nu dan wat minder maar speel vandaag niks meer na me 4 toernooien had ze al mail gestuurd. Ik eisde me buy ins terug
forget it haha
Oorspronkelijk gepost door jarusso
nu dan wat minder maar speel vandaag niks meer na me 4 toernooien had ze al mail gestuurd. Ik eisde me buy ins terugforget it haha
Zolang het niet aan PokerStars zelf ligt kun je inderdaad fluiten naar je geld, aangezien zij er niks aan kunnen doen dat het internet het begeeft of dat je teveel zooi hebt aanstaat waardoor je computer het niet aan kan.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
nu dan wat minder maar speel vandaag niks meer na me 4 toernooien had ze al mail gestuurd. Ik eisde me buy ins terugforget it haha
Zolang het niet aan PokerStars zelf ligt kun je inderdaad fluiten naar je geld, aangezien zij er niks aan kunnen doen dat het internet het begeeft of dat je teveel zooi hebt aanstaat waardoor je computer het niet aan kan.
Onder het mom van wie niet waagd wie niet wint
WTF moet echt weer naar school en d t en dt herprogameren twijfel gewoon haha
Onder het mom van wie niet waagT wie niet wint
![]()
Tegenwoordige tijd = T
Ik heb er ook al hele dag last van. 8 SnG's buy ins van $7. heb ze allemaal verloren, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Heb er niet door kunnen spelen, nu lees ik dat er meer mensen problemen hebben met de verbinding, kunnen we het dan niet vergoed krijgen door pokerstars?
Oorspronkelijk gepost door bigmac1122
Ik heb er ook al hele dag last van. 8 SnG's buy ins van $7. heb ze allemaal verloren, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Heb er niet door kunnen spelen, nu lees ik dat er meer mensen problemen hebben met de verbinding, kunnen we het dan niet vergoed krijgen door pokerstars?
Als PokerStars wat te verwijten valt kun je je geld terugvragen, maar als het door een externe partij wordt veroorzaakt vis je achter het net.
Aangezien PokerStars er weinig aan kan doen dat een internetprovider er een zooitje van maakt
kan wel gewoon internetten, downloaden wat ik maar wil, zonder te laggen. Ook al zet ik al me verkeer uit, laggt pokerstars nog. Ik heb ze een mail gestuurd. Situatie uitgelegd en gevraagd of ze naar mijn situatie kunnen kijken.
Ben benieuwd wat ze zullen reageren.
Oorspronkelijk gepost door delorre
Onder het mom van wie niet waagT wie niet wint
![]()
Tegenwoordige tijd = T
![]()
Ty
BE gespeeld en niks meer gejoined.. huffies en hij doet nog steeds vreemd bo2 dan maar spelen
Oorspronkelijk gepost door bigmac1122
kan wel gewoon internetten, downloaden wat ik maar wil, zonder te laggen. Ook al zet ik al me verkeer uit, laggt pokerstars nog. Ik heb ze een mail gestuurd. Situatie uitgelegd en gevraagd of ze naar mijn situatie kunnen kijken.Ben benieuwd wat ze zullen reageren.
Succes ermee. Het kan ook zijn dat de PokerStars software een te zwaar programma is voor je computer. Bij mij gebruikt het bijna 160.000 KB geheugen en dan ben ik niet eens aan het spelen en in combinatie met internet en HM2 is dat voor mijn computer ook een zware last. Dus doe ik dan zoveel mogelijk programma's uit op het moment dat ik ga spelen om mijn computer niet te zwaar te belasten.