Dat is jammer Zeezout. Inmiddels zit de jackpot al bijna op 200k. Kan een leuke prijs worden.
Nja, die punten halen kost me anders te veel tijd (en prob. geld).
Had de laatste aantal deals telkens geen tot 2 punten, dus dat schiet niet echt op.
Dat is inderdaad wel erg weinig. Ben benieuwd of de jackpot vandaag valt.
Anders zal ik zelf wat punten extra moeten verdienen.
Mijn kist is ook nog eens nagenoeg leeg, dus dan zou ik er echt punten voor moeten gaan verzamelen en dat is niet mijn ding.
Je kunt niet alle voordeeltjes meepikken
Dat is waar. Eigenlijk zou je 1 kist per dag moeten openen om in ieder geval munitie te hebben voor deze promo.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Nja, die punten halen kost me anders te veel tijd (en prob. geld).Had de laatste aantal deals telkens geen tot 2 punten, dus dat schiet niet echt op.
Het lijkt er inderdaad op alsof ze de prijzen hebben aangepast. Heb nu ook al weer iets van 9 x gespeeld en 1 x 2 en 2 x 1 coin teruggekregen en dus 6 x niks. Ik kan me heugen dat ik in het verleden toch vaker 7 coins terug kreeg.
Ik heb ook hele periodes gehad van niks , 1 of 2 coins. Gisteren ook 2 blauwe kisten waar amper wat in zat en toen toch ook eentje met 110 starcoins, $1 tournament money en een freeroll ticket. En in de deal de afgelopen 2 keer een straat en trips voor 75 starcoins
Ik ook wel aardig de laatste week, veelal 7 coins maar ook 12 en 45 coins. Hierdoor ben ik nog steeds in staat om mee te spelen met de deal gelukkig. Wel leuk was dat ik vorige week met the deal een full house had wat me 5$ opleverde
Het schiet in ieder geval weinig op met de jackpot. Inmiddels is de jackpot bijna op 270k.
Gisteren gespeeld en 0 prijs , vandaag gespeeld en 2 coins prijs. En hij mag nu wel vallen wat mij betreft anders ben ik ook zo door de coins heen.
Sinds gister mijn bruine chests geupgrade naar de blauwe. Wat gebeurd er vandaag? Die bar loopt helemaal niet meer op. Hij staat al de hele dag op het zelfde punt te koekeloeren. Van weinig rakeback naar helemaal geen rakeback meer zal stars wel denken. Nja, heb n mail gestuurd, hoop dat het opgelost wordt..
Scoor doordat ik door card match weer wat meer speel ook wat meer punten maar laatste week toch aardige klap in punten doordat hij niet valt. Kortom hij mag nu wel eens gaan vallen :f_tongue:.
Oorspronkelijk gepost door hert33
Sinds gister mijn bruine chests geupgrade naar de blauwe. Wat gebeurd er vandaag? Die bar loopt helemaal niet meer op. Hij staat al de hele dag op het zelfde punt te koekeloeren. Van weinig rakeback naar helemaal geen rakeback meer zal stars wel denken. Nja, heb n mail gestuurd, hoop dat het opgelost wordt..
Heb m opnieuw opgestart en toen schoot hij ineens vol haha. Voor mij mag hij ook wel vallen nu, al heb ik nog wel een aantal punten om in te zetten..
Oh dat is voor mij het probleem ook niet maar ja als er 70 punten af gaan doet dat toch beetje pijn :f_cry:.
Dear Willemf1971,
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 4.33.
Take another shot at The Deal and see what else you can win.
Good luck at the tables,
Stars Support
Ja heb ook weer kunnen cashen . Maar relatief een dure dit keer vooral omdat ik weinig terug kreeg met de deal en de jackpot minder snel opliep dan anders.
Ben begonnen toen de jackpot boven de 150.000 stond en in totaal 14 x moeten spelen , dus totaal 98 SC. 3 x 2 SC en 3 x 1 SC teruggekregen dus netto 89 SC gespeeld voor 4,33 , de duurste ooit tot nu toe voor mij denk ik. ( moet toch wat te klagen hebben )
Heb nu nog 40 SC over en aangezien ik niet veel meer speel op PS zal het ook nog wel een poosje zo blijven. Dus verandering van strategie en begin ik de volgende pas boven de 200.000
Dear Raymond20001,
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 4.33.
Take another shot at The Deal and see what else you can win.
Good luck at the tables,
Stars Support
Oorspronkelijk gepost door bright019
Ben begonnen toen de jackpot boven de 150.000 stond en in totaal 14 x moeten spelen , dus totaal 98 SC. 3 x 2 SC en 3 x 1 SC teruggekregen dus netto 89 SC gespeeld voor 4,33 , de duurste ooit tot nu toe voor mij denk ik. ( moet toch wat te klagen hebben )
Nou is toch nog steeds mooie winst voor 89 SC, in de store krijg je dit er nooit voor