Ik zei ook niet voor niets dat ik wat te klagen moet hebben
Ik ben net nieuw hier. Gisteren dit topic tegen gekomen. Vond het een goed idee om bij een redelijke jackpot ook maar eens 1*/12 uur een hand in the Deal te spelen.
1e x dus gelijk succes!
Hey Jmh01,
Welkom op PokerStrategy.com.
Mooi om te zien dat je meteen profijt van deze site hebt al is het misschien op andere manier dan dat je van pokerschool mag verwachten.
Misschien leuk idee om jezelf even voor te stellen zodat we wat meer over je te weten komen?
mvg pcbeem ♠_cool:
Zelf trouwens ook mee gedaan en weer gewonnen dus lekker return al heeft het wel redelijk wat punten gekost deze keer. Maar goed nu kan ik weer even sparen om weer wat hoger in de 700 SC te komen :f_drink:.
Je krijgt volgens mij 1k starcoins $10 voor. Dat is natuurlijk veel minder dan dat je met de jackpot kunt halen.
Had zelf nog geen punten, tenzij je visgraatjes als punten kunt tellen, maar die actie is natuurlijk altijd +EV qua wat je punten opbrengen.
Dat zeker. Nu duurt het wel weer een aantal weken denk ik dat de jackpot boven de 200k zal komen als hij voor die tijd niet valt.
Inmiddels is de jackpot weer boven de 112K. Dus ben benieuwd of het weer zolang gaat duren voor hij valt.
De jackpot is weer lekker aan het groeien is weer boven de 133k. Schiet weer lekker op.
Hij mag wel weer snel vallen. De laatste tijd heb ik regelmatig 0 of 1 coin bij het spelletje, dus mijn balans gat weer snel naar beneden
Inmiddels is de jackpot weer de 150k gepasseerd. Misschien dat het weer net zo hoog wordt als de vorige keer.
Ik heb nog 40 Sc en er komen voorlopig ook geen bij want ik speel bijna niet meer op PS , alleen de league en sommige club games maar die leveren geen punten op. Dus ik wacht sowieso tot hij weer een keer boven de 200 is en misschien nog wel wat langer.
Inmiddels gaat de jackpot richting de 180k. Misschien is de jackpot aan het eind van het weekend boven de 200k als hij niet tussentijds valt natuurlijk.
Ik had al een poosje niet gekeken maar zag dat de jackpot nu op dik 220.000 staat . Dus toch maar begonnen. Ik had nog 40 SC en won er nu 2 terug dus heb nu nog 35 over .
Dat betekent dat als ik er niks meer bij win de Jackpot voor zaterdagmiddag 13.00 uur moet vallen .
Hij is al 2x achter elkaar zo hoog. Ben benieuwd of dat steeds zo gaat, dan ga ik pas spelen boven de 200K
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat hij de volgende keer sneller gaat vallen, want dit is vrij uniek.