Nu maar ff snel kijken of ik een ticketje binnen kan halen, volgens mij mag het ook op FL en dat voelt dan toch wat fijner dan NLH op 2 niveaus hoger dan ik anders speel.
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 5.41.
En we hebben weer tegoed op FullTilt
Nou ik heb hem ook binnen door gratis tickets en met de tickets ook nog een 87 puntjes verdiend, kan slechter :f_cool:.
Enne voor uitbetaling maakt het niks uit of je nu de 7 of de 70 SC variant pakt, heb hem namelijk gepakt met een 70 SC entry en ook 5,41 voor mij.
Ik had het ook , was net op tijd begonnen en had 2 x gespeeld . Trouwens weer 1 x niks en 1 x 1 sc gewonnen met het spel zelf , dus 13 SC voor 5,41.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou ik heb hem ook binnen door gratis tickets en met de tickets ook nog een 87 puntjes verdiend, kan slechter :f_cool:.Enne voor uitbetaling maakt het niks uit of je nu de 7 of de 70 SC variant pakt, heb hem namelijk gepakt met een 70 SC entry en ook 5,41 voor mij.
Nee dat maakt ook voor de uitbetaling niks uit. Met 70 SC hoef je "maar "een straight flush te hebben om voor de jackpot te mogen spelen en met 7 SC moet je een Royal hebben .
En de winst bij de kaartcombinaties zijn natuurlijk ook hoger. 1 paar levert 10 SC op i.p.v 2 en bv full house $75,00 ipv $5,00.
Wat wel weer vreemd is , is dat je bij Aas hoog bij 7 sc inleg nog 1 sc wint en bij 70 helemaal niks. En aangezien ik meestal niet beter heb dan Aas hoog blijf ik maar 7 sc spelen.
Ik had hem ook weer te pakken, was net begonnen met spelen, dus deze keer weinig SC aan uit gegeven
Dat scheelt weer. Nu zal het weer een aardige tijd duren voor de jackpot zo hoog is, maar we zullen het zien.
Denk dat hij wellicht wat sneller valt wanneer er tickets voor te winnen zijn. Ik wacht echter gewoon weer tot ik het interessant genoeg vind.
Yup ik heb nog mooi 1 ticketje staan, daar heb ik geen haast mee. Hij haalt me de laatste rondes te vaak 200K dus ga sowieso niet instappen voor de 150K tenzij ik nog vrachtje tickets win.
Dat is wel handig om te weten, maar de jackpot stijgt wel vrij langzaam. In ieder geval niet sneller dan normaal. Misschien kwam het ook wel die enorme groei dat iedereen al die tickets ging gebruiken.
Ik had eigenlijk gedacht dat het gisteren wel weer wat sneller zou oplopen doordat er weer tickets te verdienen waren bij de Christmas Celebrations. Dat was de vorige keer toch wel zo of heb ik het mis.
Nah viel vorige week ook wat tegen, maar goed ik heb nu nog 4 tickets dus ik blijf maar spelen. De tickets moeten er voor 31-12-2017 uit en ergste wat kan gebeuren is dat ik niks win, als het mee zit win ik punten of cash en anders een deel van de pot :f_thumbsup:.......
Zojuist ook maar weer eens een poging gewaagd... eindelijk eens iets meer dan een deel van de jackpot, one pair, Ace High: straight.