193,5K and counting
Inmiddels is de jackpot boven de 200k. Dus zou leuk zijn als hij gauw weer gaat vallen.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Zal hem voor mij niet worden. Heb nog maar 5 punten staan![]()
Voor mij wordt het ook lastig . Ik heb nog wel 36 staan dus kan nog 5 x spelen en als ik een beetje mazzel heb nog 6 x dus 3 dagen . Maar pokerstars en ik zijn niet de grootste vrienden dus het zal wel bij 5 x blijven.
Nou hij is gevallen deze keer 4,05 voor niks op mijn laatste ticket.
Nu hopen dat er van de week nog zo een promo komt dan kan ik nog wat keer gratis meedoen en daarmee puntensaldo nog wat laten stijgen.
Hmm, dan heb ik ergens toch iets niet goed gedaan en deze keer gemist. Volgende keer beter!
Lol!!!!!
Heb hem kantjeboord nog mee weten te pikken. Mijn laatste punten gisteren om 23:00 erin gegooid, dus net op tijd
Yep, leuk meegenomen voor mijn laatste 2x spelen (-10 punten).
Nu nog maar 5 punten over, dus ik zal eerst weer moeten opbouwen. Ben echter al een week ziek, dus voer niet veel uit
Dat komt wel weer. Hopelijk ben je gauw weer beter voor de kerstdagen en oud en nieuw eraan komt.
De jackpot is opeens weer op bijna 160k. Dus dat gaat wel snel.
Misschien weer iets te maken met de gratis the deal kaartjes dat vandaag te winnen zijn.
Dat is mooi ik moet die 8 tickets van vandaag wel kwijt kunnen voordat ze verlopen zijn
Inmiddels staat de jackpot al bijna op 240k. Dus hij kan zomaar weer gaan vallen denk ik.
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 4.86.