Ik heb ook gewonnen, maar wel leuk om al na 2x in de prijzen te vallen en dat met waarschijnlijk alleen maar gratis tickets.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik heb ook gewonnen, maar wel leuk om al na 2x in de prijzen te vallen en dat met waarschijnlijk alleen maar gratis tickets.
Nee tickets waren op en moest 2x met punten spelen maar goed is nog een koopje :f_cool:.
Dear Jm_H3nk,
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 1.90.
Take another shot at The Deal and see what else you can win.
Good luck at the tables,
Stars Support
En had een paartje koningen, dus niet slecht voor 5SC.
Nou deze dan gemist, maar ja spring ook vaak pas in als jackpot boven de 150K staat :f_tongue:.
Hij was volgens mij niet veel hoger dan 50k. Zal dus wel weer even duren voor de jackpot weer boven de 200k zal zijn.
Bedacht me gisteren dat ik al tijd niet meer had gekeken, maar mooi moment om vanavond weer in te springen!!
Dear Jm_H3nk,
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 2.71.
Good luck at the tables,
Stars Support
En was je op tijd?
Was ook net op tijd begonnen. Weliswaar stond hij nog onder de 200.000 toen ik begon dus als ik aan mijn principe had vastgehouden had ik hem waarschijnlijk gemist.
Oorspronkelijk gepost door Jmh01
Dear Jm_H3nk,
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 2.71.
Good luck at the tables,
Stars Support
En was je op tijd?
Nope compleet vergeten......, normaal gesproken zou ik rond uurtje of 19.30 in zijn gesprongen en dus mooi mee gepikt hebben :f_mad:.