Ik ook al een tijdje. Had zelf ook nog wat van die gratis tickets, maar tot nu toe kost het meer dan dat het iets oplevert.
Leuk prijsje van gisterochtend:
Dear SDK1987,
Congratulations on winning a prize in The Deal! You have won $5.
Remember, the fun does not stop here. Keep playing The Deal to win more big prizes.
Good luck at the tables,
Stars Support
Dat is altijd lekker, zelf pak ik vaak helaas 2 punten maar laatste dagen 2x 25 punten gepakt met trips dus dat maakt dan wel wat goed. Zit nog steeds lekker boven de 1000 SC en als ik weer ga spelen volgende week zal dit wat makkelijker stabiel blijven.
Zeker en met een jackpot van 300k inmiddels zal de prijs voor meedoen straks ook wel leuk zijn.
Het lijkt er trouwens op dat de jackpot nu ook iets sneller groeit dan normaal, want blijkbaar willen er nu meer mensen een graantje meepikken met de jackpot.
Dear Willemf1971,
Congratulations! You have won a share of The Deal's progressive jackpot – as a result, we have credited your Stars Account with USD 5.41.
Take another shot at The Deal and see what else you can win.
Good luck at the tables,
Stars Support
Toch gisteren maar wat sngs gespeeld op stars om weer een keer aan the deal mee te kunnen doen en gelijk prijs. Leuk bedragje:f_thumbsup:
Heeft me deze keer wel puntje of 50 gekost maar goed nog steeds goede investering voor dit bedrag. Enne nu kan ik weer lekker sparen boven de 1000 SC :f_drink:.
Lijkt me een goed plan. ben benieuwd hoelang het duurt voor de jackpot weer rond de 350k zal zijn.
Inmiddels is de jackpot weer 2x gevallen in de afgelopen 2 weken. Dus dat gaat vrij snel.
Te vroeg om in te stappen steeds, hij is niet boven of ver boven de 100k geweest volgens mij.
Volgens mij ook niet. Misschien na het weekend weer als hij niet tussentijds valt.
Ja ik ga ook maar weer mee doen, pak te veel punten de laatste weken :f_thumbsup:.
Nou ik gisteren ook meteen trips te pakken ja zo blijven er punten binnen komen :f_tongue:.