Ben er vrij lang uit geweest.
Kan iemand me even uitleggen hoe dit werkt en welke strategie we best toepassen?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou zo erg zal het toch niet zijn :f_love:?
Jazeker wel. Moet ik er wel bij zeggen dat ik misschien een stuk of 8 keer heb meegespeeld dit jaar. Ik laat Pokerstars meestal links liggen tegenwoordig.
Oorspronkelijk gepost door jova23
Ben er vrij lang uit geweest.
Kan iemand me even uitleggen hoe dit werkt en welke strategie we best toepassen?
Een keertje per 12 uur spelen, als de Jackpot bij iemand valt en je hebt de laatste 12 uur gespeeld, krijg je een kleine bonus.
Meestal wacht ik tot boven de 100k, dan is het de moeite waard.
Heb na die set alleen nog maar een hoop nietsen en een enkele 1-2 punter gehad.
Puntjes zijn bijna weer op, dus ff tijd dat hij weer eens valt
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou zo erg zal het toch niet zijn :f_love:?Jazeker wel. Moet ik er wel bij zeggen dat ik misschien een stuk of 8 keer heb meegespeeld dit jaar. Ik laat Pokerstars meestal links liggen tegenwoordig.
Kijk dat is dan ook een goede reden waarom je zo weinig scoort :f_p:.
Inmiddels is de jackpot weer bijna op 200k.
Dus het zou me niks verbazen dat hij binnenkort weer gaat vallen.
Lekkere pot gepakt met 5,34. Heeft me wel wat punten gekost maar goed wel mooie beloning!!
Heb hem ook weer te pakken, al had ik nog maar 1x spelen over qua punten
Altijd nog goed rendement
Inmiddels staat de jackpot alweer bijna op 150k.
Dus de kansen zullen weer stijgen dat hij gaat vallen.
Gisteren 3,89 gepakt en overall doordat ik van de week 2x 48 punten in chest had nog omhoog gegaan qua punten ook. Lijkt er op doordat ik nu SH speel en dus meer punten pak zowaar langzaam stijg in punten dat is alleen maar prima. Zeker als ik up kan moven moet ik er maar eens aan gaan denken om ook weer cash te kopen in de shop.
Dan zou ik het alsnog alleen voor de deal gebruiken denk ik, maar inmiddels is de jackpot weer aardig onderweg richting de 75k.
Naja op gegeven moment gaan de punten zo stijgen dat ik "teveel" heb om Deal draaiende te houden.
De jackpot is volgens mij alweer 3 dagen geleden gevallen en ik had hem gemist.
Valt wel op dat de jackpot nu heel langzaam omhoog gaat.
Hij val ineens wel duidelijk minder vaak. Misschien hebben ze iets aan de instellingen veranderd. Te veel PokerStrategy-systemen voor het spelen van de Deal gelezen
Hij loop minder snel op en dan trek ik de conclusie dat er minder mensen meedoen wat dus ook weer de kans verkleind dat hij valt. Al is de PokerStrategy deelname uiteraard ook goede reden :f_tongue:.
Hij is gevallen en sinds lange tijd deed ik ook weer mee, aangezien ik deze week net weer wat SNGs heb gespeeld. $3,25 dit keer!