Klopt zeker en dat zal ik ook ws wel doen, maar ik ga niet méér spelen, alleen maar om die punten en the Deal. Dat schiet zijn doel voorbij.
Gezien jullie adviezen ook maar dagelijks aan de Deal gaan deelnemen.
Zonet 3,53$ gekregen voor het deelnemen. Prima investering.
Ik heb hem gemist, was gewoon online maar wilde eerst CardMatch ff doen :f_cry:......
Baal wel beetje want wilde me inkopen rond 20:45 maar ach ja ik heb nog 770 punten staan dus kan nog vaak genoeg mee doen!!
CardMatch kan je beter later doen natuurlijk. Zo snel je bij je laptop/pc in de buurt bent The Deal doen is het verstandigst. $3,53 inderdaad, zo haal je echt veel value uit je Starcoins.
Ach ja ben twee weken geleden op 780 SC begonnen en heb er nu nog 770 dus kansen zat nog!!
Ik ga hem niet even wat op laten lopen, denk in de loop van morgen maar weer in klokken als hij richting de 50K staat.
Dan loopt het weer beetje richting de $1 en daar doe ik het voor
Je kunt ook voor alleen de 100k+ jackpotten alleen gaan, want die vallen ook regelmatig.
Ik zou zoveel spelen dat je een keer een stuk van 45 coins kunt vrijspelen en dan door elke 12 uur te spelen een paar complete dagen "afdekt".
Yup die ene keer schiet niet echt op, merk wel dat mijn punten nog niet echt naar beneden gaan. Stiekem haal je toch nog redelijk wat punten terug door te spelen en uiteraard door "winsten" uit de deal. Van de week bijvoorbeeld trips en dat betekent weer 3x gratis spelen :f_love:. Hang nog steeds ergens rond de 770 SC terwijl ik rond de 800 ben begonnen dus als je potje van 50-100 SC hebt kun je redelijke tijd overbruggen met wat geluk.
Ik sta ondertussen alweer op 64 punten, maar ik wacht toch nog even. Er komt toch weer een nieuwe deal, mocht hij nu al vallen, voordat ik weer instap. Het is erg irritant om net te moeten stoppen voordat de jackpot valt, zoals de laatste keer, toen ik net een dag tekort kwam.
De jackpot gaat ook nu weer richting de 100k. Dus kan inderdaad verstandig zijn om nog te wachten.
Vervelende is alleen dat je niet weet tot hoe lang, ik doe iig vanaf de 50K al weer mee.
Gisteren voor de eerste keer eens 7 coins geinvesteerd en direct een straight
50 coins teruggekregen:f_biggrin:
Lullig net een FH en dus $5 weg geklikt door TT weg te schuiven op 43T33 bord maar ja blijft gokken :f_drink:. Maar wel een prestatie op zich om dit voor elkaar te krijgen zo......