Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Lullig net een FH en dus $5 weg geklikt door TT weg te schuiven op 43T33 bord maar ja blijft gokken :f_drink:. Maar wel een prestatie op zich om dit voor elkaar te krijgen zo......
Had hij een 3 of zo?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Lullig net een FH en dus $5 weg geklikt door TT weg te schuiven op 43T33 bord maar ja blijft gokken :f_drink:. Maar wel een prestatie op zich om dit voor elkaar te krijgen zo......
Had hij een 3 of zo?
SDK, heb je The Deal nog niet gespeeld? Van de 7 kaarten moet je 2 wegklikken. Ik klik zelf trouwens altijd dezelfde 2 posities weg, zodat ik me niks kan verwijten.
Ik ook altijd eerste en laatste maar blijft vervelend he ♠_evil:, zeker met dit bord waar FH kansen huge zijn.....
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
SDK, heb je The Deal nog niet gespeeld? Van de 7 kaarten moet je 2 wegklikken. Ik klik zelf trouwens altijd dezelfde 2 posities weg, zodat ik me niks kan verwijten.
Dan had ik het denk ik verkeerd begrepen
Tweet van @Pokerstars: The Deal has been temporarily removed due to an issue where it was crashing the client for some users.
Ok dat is dan goed nieuws :f_love:, begon al te vrezen dat het weg was zonder dat ik er 1 cent aan had verdiend......
Sinds gisteren werkt het allemaal weer. Dus het gokken kan weer beginnen.
Al is de jackpot weer laag.
Voelt een beetje als kiezersbedrog: de jackpot weer legen, zonder dat hij is gevallen ...
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Voelt een beetje als kiezersbedrog: de jackpot weer legen, zonder dat hij is gevallen ...
nagels met koppen!
Niet heel netjes inderdaad, hij stond weer richting de 200K maar goed blij zat dat het weer terug is
Ach ja ik spring weer in zodra hij op 100K staat, drempel om in te stappen maar iets omhoog gezet.
Hij haalt hem vaak zat dus waarom nu al punten en tijd investeren
wanneer mag je eigenlijk voor die jackpot spelen of wanneer win je hem wil ik zeggen?
Je krijgt een deel van de halve jackpot als je in de 12 uur voor de jackpot valt mee hebt gedaan. Ook kun je zelf de halve jackpot winnen door veel geluk te hebben door de royal flush of straight flush (Alleen bij 70 SC) te hitten en dan heb je een een shot om de jackpot te winnen, maar die kans is dus heel klein. Zie ook de de openingspost van deze https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=89055 thread.
Speel inderdaad vooral voor die halve jackpot, daar kun je toch snel $1 mee pakken en dat is toch mooie beloning voor 7 SP. Hoogste die ik heb gezien was voor bijna $4 en dat maakt de beloning nog mooier ♠_evil: