Hoe werkt dit lol
bij str coin staat complete these steps
maar waar kan je die steps vinden die moet uitvoeren
of waar kan ik daar meer over vinden
Hoe werkt dit lol
bij str coin staat complete these steps
maar waar kan je die steps vinden die moet uitvoeren
of waar kan ik daar meer over vinden
Ik heb geen idee. Ik ben doorverwezen door de support naar hun vip support voor m'n vraagjes hierover.
Hier staat een goede uitleg.
Ik vind het nog steeds ingewikkeld.
Ik ben ChromeStar en heb vandaag 27 VPP bij elkaar gespeeld.
Volgens de tabel zou ik nu 45 StarsCoins er bij moeten hebben, maar ik zie het er niet bijkomen.
Ik zie het ook niet,, volgens mij moet je eerst zo'n step vrijspellen en als dat niet lukt krijg je maar 50 procent van die coins die je bij elkaar gespeeld hebt.
Vanaf goldstar zie ik erg weinig terug , kan niet uitvinden of ik nu nog steeds 2x multi coins verdien en geen stellar rewards meer en zie nergens dat er aan een step completed een cash bonus zit.
Het is wel een extreme bezuiniging kut stars.
Ik log net in en nu zijn ze inderdaad bijgeschreven en zie ik hoever ik ben voor de volgende step
Alles komt goed
Dat is mooi. Zal me er zelf ook in verdiepen, zodra ik weer terug ben van vakantie.
Rechtsboven onder je VIP Level zou je een balkje moeten zien staan (links ervan staat een goud starscoin incoontje).
Als je op die balk zelf klikt krijg je een drop-down menu waarin je kunt zien hoeveel steps je nog moet completen om huidige level te blijven / volgende rank te halen
als ook eveneens hoeveel steps je al gecomplete hebt. Elke 5de "step" is meer starscoins waard. vb: Step 1 tot 4 geven elk 45, step 5 : 75, step 6 -9 : 45 step 10: 100.
Er was ergens een post daarover te vinden met de steps en hoeveel coins je kreeg voor die step maar vind 'em even niet...
ik moet 5 steps completen van elke 275 starcoins om Silver te behouden.
= 1375 starcoins. Maar starcoins gaan sneller vooruit dan VPP hé. Ik heb nu 90 VPP gehaald en zit op 250 starcoins of zo.
dus volgens mij klopt het wel allemaal.
Oorspronkelijk gepost door Vandepoele
Er was ergens een post daarover te vinden met de steps en hoeveel coins je kreeg voor die step maar vind 'em even niet...
Is hierboven al gepost : https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=85311 (moet er trouwens nog eens aan voortdoen, besef ik nu) . Als het je puur om het SC overzicht gaat, kan je ook deze tabel op Stars raadplegen : https://www.pokerstars.com/assets/pdf/global_en-us/starscoin-table.pdf
Als het goed is kun je nog wel stellars uit 2015 kopen als je daar nog recht op hebt. Maar voor 2016 zijn ze er inderdaad niet meer :f_cry:.