Er komt nog zo wel is een uitdaging en dan sta ik hopelijk op een betere bankroll of is het voor lagere stakes.
Ja maar als je de limiet niet vaak speelt voelt het al snel als gekke dingen doen, weet ik uit ervaring :f_thumbsup:.
Doe je het beter dan mij met maar $1,53 maar ach over hele promo nu al $15+ up dus ik klaag niet!!
Heb zelf niks gepakt dit weekend door niet te spelen. Was meer in de freeroll modus dat op de freelancer na niks heeft opgeleverd.
zou er eigenlijk al iemand die 5k gewonnen hebben?
ja weet wel dat de kans geweldig klein is maar ze is er ;), en ik heb dikwijls dat de kans dat ik verlies heel klein is maar het gebeurd wel meer dan voldoende
Dat zou kunnen, maar het is maar de vraag of ze dat bekend zullen maken wie dat zal zijn.
ja dat hoeft niet maar als ze gewoon zouden zeggen van al tien mensen hebben tot nog toe gewonnen zou wel leuk zijn. Nu kan er evengoed nog niemand gewonnen hebben.
weer maar triestig 1 maal 1.50 en 1 maal 3 al is alles dat je krijgt natuurlijk wel een extraatje
Nou het kan altijd slechter, zaterdag niet gespeeld en gisteren $3 gepakt maar goed het is gratis geld wat totaal geen moeite kost dus denk dat we niet moeten zeuren. Mooi stukje rakeback zou ik zo zeggen!!
En net ins 5 minuten $2,10 gepakt, moet er op mijn werk meer moeite voor doen :f_drink:.