Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

0,50 stt op stars

7 Berichten
4 Gebruikers
7 Reacties
884 Weergaven

Hallo luitjes

Ik speel zin een week weer behoorlijk op stars
Na tijden van alleen in HC spelen!
Ben gewoon rustig begonnen op de low stakes stt's en iedegeval van plan de 3,5 proberen te gaan halen

Nu ben ik benieuwd of er nog mensen zijn die hier tips of tricks hebben voor deze stakes!

Zou iemand mij ook kunnen vertellen wat een goed sample size is om roi te bepalen

Heb dit moment 30,9% uit 118 games wat volgens mij belachelijk hoog is

Hoop te horen van jullie!

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo IChRNiCGrinD

Zo te zien hebben de 50c turbo STT's nog dezelfde blind-structuur als vroeger, want bij de $1,50 en hoger is deze structuur aangepast en zul je iets agressiever moeten spelen i.v.m. de antes die er meteen inzitten. Daar heb je nog niet mee te maken.

Ik denk als je gewoon een tight agressieve speelstijl hanteert zal het geen probleem zijn om de 50c games te verslaan, want de vissen zullen elkaar regelmatig uitschakelen en kun je vaak zonder al te veel problemen in het geld komen. Verder kun je natuurlijk gebruik maken van de SNG handdiscussieforum door zelf mee te discussiëren en handen te posten, zodat je zelf van je fouten kunt leren als je er d.m.v. reviewen van je eigen handen niet uitkomt.

Zodra je een sample hebt van 1.000 games heb je al een een kleine indicatie, maar als je echt een goed beeld wilt hebben zul je minimaal 10k games moeten spelen en dat zul je niet zo gauw halen i.v.m. je dan al lang een hoog genoeg bankroll zal hebben om hogerop te gaan.

Mocht je verder nog vragen hebben over de 50c STT's stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

He sdk

Speel nu behoorlijk thight idd,
Zo'n 16/10 geloof ik.
Beginstadium speel ik praktisch niks en dan naar maten de levels vorderen begin ik wat spelen.
Komt soaks je zelf al zegt redelijk vaak voor dat je al op de bubbel zit in 3rd of 4de level met begin stack en een huge stack!

Enigste waar ik nu nog beetje tegen aanloop is het pushen als de shortstack. Aangezien sommige idioten zo veel afcallen

Maar ga lekker rond snuffelen op het forum en video's en hoop snel stapje omhoog te kunnen gaan doen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

16/10 is er wel ruimte voor verbetering. Al is het wel een kleine sample waarschijnlijk, maar de Vpip en PFR liggen nog best ver uit elkaar. Ik speel zelf al gauw 16/14 of iets agressiever als ik 9 mans SNG's speel.
Als mensen heel wijd afcallen zul je inderdaad relatief tight moeten zijn, maar dat lijkt je op basis van je resultaten tot nu toe wel goed af te gaan en handen posten helpt ook mee.

Met de artikelen en video's kun je denk een end komen. Al is het aanbod wel beperkt voor de basic leden en zou het kunnen helpen om bijvoorbeeld gebruik te maken van de gratis geld promotie als je bij een nieuwe pokerroom een account maakt.

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong
Legacy Member

ik heb op 15/30 al een keer HU gezeten op de 50ct's. Gewoon een kwestie van wachten tot de anderen elkaar uitschakelen en bij de hogere blinden wat meer spelen. Je hoeft er weinig voor te doen en de anderen verhogen je equity door steeds te flippen in de vroege fase van de stt.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Als je op blind level 15/30 al een keer HU hebt gezeten, is het niet echt een kwestie van wachten. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong
Legacy Member

:coolface:

Beantwoorden
Citeren