Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

28-11: HoldemResources Calculator & ICM-software - Coaching Special

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
869 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Op aanvraag van de community zal Qubie een introductie coaching geven over het gebruik van ICM-analyze-software.

Daarbij komen kort verschillende programma's aan bod en zal hij aan de hand van HoldemResources Calculator laten zien hoe jij jouw gespeelde handen analyseert en jouw ranges kunt aanpassen aan verschillende situaties, tegenstanders, etc.

De coaching zal volgende week woensdag (28 november) plaatsvinden van 19:00-20:00 uur en zal beschikbaar zijn voor al onze leden.

Jouw vragen beantwoord

Heb jij speciale vragen over de analyzes, stel ze dan alvast in deze thread, zodat jouw vragen tijdens de coaching direct aan bod kunnen komen!

Over HoldemResources Calculator:

HoldemResources Calculator is de nieuwste tool voor analyse van de late fase in een toernooi. Deze tool betekent een grote vooruitgang op het gebied van toernooi-analyse.

Als speciale deal voor nieuwe gebruikers kan je nu 20% korting krijgen op je eerste abonnement, maar wees er snel bij aangezien je maar tot 30 november de tijd hebt:

• Licentie voor 2 maanden: $15,99/$8,00 per maand (normaal $19,99)

• Licentie voor 6 maanden: $38,40/$6,40 per maand (normaal $47,99)

• Licentie voor 12 maanden: $62,41/$5,20 per maand (normaal $77,99)

• Licentie voor 18 maanden: $79,99/$4,43 per maand (normaal $95,99)

HoldemResources Calculator handleiding

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Qubie
Oldschool Grinder

Normaal gezien gaat de coaching praktisch alleen maar over hoe je je handen reviewt en op wat je moet letten in de verschillende software. Dit gespekt met een paar interresante icm handen.

Als er mensen zijn die iets meer info over ICM zelf willen hebben en graag een korte intro daarover willen hebben. Laat het weten in deze thread pls. Er zal hier en daar zowiezo wel wat theorie bijzitten.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

exact wat ik nodig heb op sneller progessie te maken ! top !

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Vergeet niet de coaching van vanavond!

Alvast veel plezier en succes!

Beantwoorden
Citeren

Welke tools zullen er bekeken / gereviewd worden?

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Hey, bedankt voor te kijken iedereen.

Ondanks dat ik op het laatste moment naar de dokter moest(niks ernstigs) en moest lopen om de coaching te halen, vond ik het leuk om te doen.

Om nog even op onmy in te gaan. Het manueel berekenen van dingen is op zich interresant. Maar kan ik misschien beter in een ander format toelichten, zoals forum of zo.
Over ICM kan zoveel gezegd worden dat ik een paar coachings zou nodig hebben.

En je krijgt momenteel dus ook 20% korting op je eerste abbonement bij holdemresources as seen here

Ik hoop in ieder geval dat jullie er iets van opgestoken hebben. En als er vragen zijn, stel ze zeker gerust hier of in een apparte thread.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

je zei iets van een geschreven tekst die je had?

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

yeah, moet nog beetje uitgewerkt worden.
Je mag je wel aan een post verwachten binnenkort.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

ok bedankt !

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Guys,

Wat betreft een basis berekening van het ICM zelf en de achtergrond daarvan, zou ik zeker ook even deze video aanraden overigens:

Unam - Inleiding ICM

Goed om te zien dat de coaching leerzaam was!
Rene

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Guys,

Wat betreft een basis berekening van het ICM zelf en de achtergrond daarvan, zou ik zeker ook even deze video aanraden overigens:

Unam - Inleiding ICM

Goed om te zien dat de coaching leerzaam was!
Rene

deze is ook een aanrader vond ik
wel basis uiteraard, maar toch interessant

Beantwoorden
Citeren