Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Beste site voot mt-sng.

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
486 Weergaven
arjenbdl
PokerStrategist

Hallo allemaal.
.
Kan iemand mij vertellen welke site goede traffic heeft op het gebied van mt-sng (micro stakes).

Pokerstars valt af hier heb ik al een account gehad toen ik nog voor play money speelde. X(

M.v.g. Arjen.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey arjenbdl,

Voor Multitable SnG's is het vaak wat lastiger, omdat het aanbod op de meeste rooms daar echt een stuk beperkter is dan bij PokerStars.

Afhankelijk van je limieten is een room bij Ongame (Betfair of EuroPoker) dan het meest interessant. Je hebt daar SnG's met 30 spelers, waarbij je de meeste traffic vind op de $3 en $5 buy-ins. Wanneer je wat limieten mixt, dan kun je er ook $10's bij nemen en af en toe eventueel een enkele $20, maar die laatste lopen niet al te veel.

Rene

Beantwoorden
Citeren
Roachor
PokerStrategist

Kan je bij pokerstars je acc niet laten deleten als je hier nog niet voor echt geld hebt gespeeld?? zou het gewoon eens proberen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Roachor
Kan je bij pokerstars je acc niet laten deleten als je hier nog niet voor echt geld hebt gespeeld?? zou het gewoon eens proberen.

Denk zelfs als je nooit voor echt geld hebt gespeeld. Dat het niet mag, maar ik kan me vergissen.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

nope kan/mag niet

Beantwoorden
Citeren