Als je wilt kan je me toevoegen. Jeroen5595, wat speel je?
Ik zit toevallig weer te twijfelen om het poker weer een beetje op te pakken maar heb er eigenlijk niet heel veel tijd voor door mijn masterjaar. Maar als jullie je skype geven kan ik jullie toevoegen aan de groep.
De groep is wel doodgebloed op dit moment maar wie weet dat het opbloeit en dat het poker daardoor bij mij ook weer gaat kriebelen
Oorspronkelijk gepost door Diikoeneke
Als je wilt kan je me toevoegen. Jeroen5595, wat speel je?
Ik heb je toegevoegd man, als je me accepteert voeg ik je in de groep toe
Op de een of andere manier krijg ik geen berichten meer in die groep en ook geen mensen toegevoegd. Dus Diikoeneke en ik hebben een nieuwe groep aangemaakt. Mensen die geïnteresseerd zijn gooi je skype en we voegen je toe
Hallo allen, leeft deze groep nog? Ik ben nieuw hier op het forum en ben ben me de laatste tijd vooral aan het verdiepen in de 45 mans. Ik wil daar progressie in maken. Ik hoor graag reacties van zowel ervaren als minder ervaren spelers.
Gr,
Infern0o1988
Mocht deze groep niet meer leven dan stel ik voor om een nieuwe groep op te zetten die zich richt op MTT-SNG's en MTT's in plaats van alleen de 45 mans deze toernooien vertonen veel overeenkomsten. Je kunt mij toeven op skype onder de naam Martynnr
Toch skype maar eens installeren dan. Wat stellen jullie voor om in zo'n skype groep te doen eigenlijk?
Elkaars sessies reviewen? Handen gezamenlijk bekijken?
Edit: Zins opbouw was was krom