Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

SNG materiaal

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
923 Weergaven
dezAKAR
PokerStrategist

Goeiemorgen,

Ik speel momenteel $2.50 180-man sng's en probeer hier beter in te worden en uiteindelijk up te moven ( geen timegoal ).
Ik ben 2 dagen in de week vrij, en heb 2 avonden en 1 ochtend vrij om te pokeren. Ik heb daarom een aantal vragen:

- Is het handig om een game bv. 6-max te leren om in de early hours wat volume te creeëren?
- Het laatste Nederlandse 180 mans video's zijn uit Augustus 2012, zijn deze nog handig om echt door te leren of moet ik echt naar Engelstalige silver/golden video's gaan.

Ik besef dat stap 1 handen reviewen is, en dat zal ik ook zeker meer gaan doen op dit forum. Maar video's leer je igg ook heel veel van.

Groet,

dez

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo dezAKAR

Als het gaat om het spelen van 6 max SNG's moet je er wel om denken dat het een totaal ander spelletje is dan 180 mans SNG's. Dus ik raad je aan om je er goed in te verdiepen voor je gaat spelen. Hie heb je al een link van een flink aantal video's over 6 max SNG's.

Als het gaat over video's over 180 mans SNG's is het zeker een aanrader om de Engelse 180 mans video's ook te bekijken, want ik verwacht dat er niet zo gauw een nieuwe Nederlandse 180 mans video zal komen op de korte termijn.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren