voeg mij ook maar toe dan, skypenaam verwijderd
Oorspronkelijk gepost door wim1988
mijn nickname op skype ismoneywim
heb je toegevoegd
Heb niks op skype ontvangen ofzo, nog eens proberen?
edit: nvm, heb jou nu toegevoegd kokkie, kan je mij dan in de groep zetten?
Lijkt me gezellig, K speel nu vooral 9 man sit and goes waar ik het niet al te slecht doe.
Maar lijkt me ook leuk om eens te verdiepen in de 45 man sit and goes!
skypenaam: dejan997
Weer lekker bezig kokkie! goed initiatief. Zit er ook in. Moet alleen niet te gezellig worden, dat het me van grinden afhoud obv!
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Weer lekker bezig kokkie! goed initiatief. Zit er ook in. Moet alleen niet te gezellig worden, dat het me van grinden afhoud obv!
+1!
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
het kan inderdaad best druk worden met 18 man. Maar dan zet ik gewoon ff mijn geluid uit van Skype.
Gister wel al de eerste sessie meegekeken met Erwin. En ik zelfs mijn eerste handje gepost.
Ik ben benieuwd.
even een echte beginners vraag welk programmatje word er gebruikt om met iemand mee te kijken? er zijn zoveel mogelijkheden
even een echte beginners vraag welk programmatje word er gebruikt om met iemand mee te kijken? er zijn zoveel mogelijkheden
voornamelijk freeware progs / sites zoals: joinme.com en Mikogo.com
Join.me, hartstikke simpel en het wijst zichzelf uit.
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
even een echte beginners vraag welk programmatje word er gebruikt om met iemand mee te kijken? er zijn zoveel mogelijkhedenJoin.me, hartstikke simpel en het wijst zichzelf uit.
![]()
Ik heb dat gister ook even bekeken, dat werkt heel simpel.
Ik zal ff kijken of ik vanavond een sessie start. Dan kunnen jullie joinen en waarschijnlijk nog wat tips geven.
Helaas kom ik op het moment weinig aan pokeren toe. Hopelijk is deze groep een blijvertje en kan ik over een maandje of 2 inhaken wanneer ik weer meer aan het pokeren ben