Ik vond de vraag dermate interessant in het vorige topic dat ik besluit om hem nogmaals hier te stellen
Op de handout van SNG strategie op deze site staat te lezen dat AK altijd geraised moet worden en wanneer iemand achter je raised je meteen all-in moet shoven. Aangezien ik nog geen enkele AK op deze manier gewonnen heb, lijkt het mij interessant om te vragen wat jullie hiervan vinden?
AK is toch een hand waarmee je enig geluk moet hebben i.t.t. already made pairs. Het kan ook zo zijn dat de stakes waarop ik speel (1.20) het gewoon makkelijk is voor iemand om toch te callen de de pot te stealen op deze manier. AA KK , zou ik inderdaad wel mee shoven, maar AK neem je toch een groot risico mijns inziens , omdat elk paar al ervan wint mocht je niks hitten.
Wat is jullie mening over AK? En klopt het advies van die chart wel. Ik zelf raad namelijk aan op basis van continue verlies met AK om de villain niet te shoven maar enkel te callen. Wanneer de villain all-in shoved om hem zelfs weg te leggen.