Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Gevorderde Sit and Go coaching met Steambull stopt

169 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
17.1 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Steambull
Ja, het is niet aan mij natuurlijk, maar vind $39 echt een peulenschil als je kijkt wat je er van Pokerstrategy allemal voor terugkrijgt.

overigens...

Ik ga in januari coachings van een uur doen. Vind zelf anderhalf uur een tikkeltje te lang. Net als bijv. bij videos. Een review duurt meestal ook ong een uur, dus past beter. Eind januari ga ik deze trial met de grote baas bespreken en kijken we of dit beter is.

tijd is 19.30-20.30

ja een uur is misschien wel beter, maar dus vanaf vanavond al?

en ja inderdaad 39 is een peulenschil maarja...

Beantwoorden
Citeren
dezAKAR
PokerStrategist

Hartstikke bedankt weer!
Ik zal eens kijken voor wat HH voor de toekomst.

Beantwoorden
Citeren

Kun je een keer een multitable caoching geven ?
Welke tools / stacked vs tiled en hoe volume op te krikken ???

Hoe voorkom je dat je sitout raakt. etc ..

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

Ja, het is niet aan mij natuurlijk, maar vind $39 echt een peulenschil als je kijkt wat je er van Pokerstrategy allemal voor terugkrijgt.

overigens...

Ik ga in januari coachings van een uur doen. Vind zelf anderhalf uur een tikkeltje te lang. Net als bijv. bij videos. Een review duurt meestal ook ong een uur, dus past beter. Eind januari ga ik deze trial met de grote baas bespreken en kijken we of dit beter is.

tijd is 19.30-20.30

Ja true, maar had ik geweten dat er een interessante coaching aankwam had ik wel ff wat geld op party gezet en 5€ geraked :P had ik ook silver

_love:

Ik ben er elke maandag ;)

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door barry1975

dat kan zeker!

Volgende week ff testen of livespel mooi binnen een uur past. Wellicht dat ik er een extra coaching voor in kan lassen een keer. Bedankt voor je input!

Beantwoorden
Citeren
MuM111
PokerStrategist

dat kan zeker!

Volgende week ff testen of livespel mooi binnen een uur past. Wellicht dat ik er een extra coaching voor in kan lassen een keer. Bedankt voor je input!

Dit lijkt mij ook idd leerzaam, zal er maandag dan zeker bij zijn :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

heb je zelf al table ninja?? download deze dan alvast en bekijk eens hoe het programma werkt. Dit programma geeft al veel antwoorden op je vragen.. en als er zo'n coaching komt dan kun je ook alvast meer/betere/diepere vragen stellen.

just a tip

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Beste Steambull,

ik heb je HH van een 18-mans 3,5 dollar sng gestuurd. Ik hoop dat je deze wil/kan behandelen vanavond.

Mocht je er niet genoeg tijd voor hebben het gaat vooral om de final-table op het moment dat ik 4-handed zit en bigstack ben. Hier gaat het helemaal fout. Graag zou ik willen dat we hier naar gaan kijken.

mvg Onzin

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

hi!!

ontzettend bedankt voor de HH onzin! Denk dat ik hem over 2 weken gebruik!

Vnv een HH van een 45-man MTTSNG. We beginnen om 19.30 en stoppen 20.30

Beantwoorden
Citeren
dezAKAR
PokerStrategist

Opnieuw een hele goeie coaching.
We gaan diep op de stof in, maar niet zo diep dat de micro's spelers afhaken maar ze het juist triggered om het onder de knie te krijgen.

Kleine tips als laagste van je range wil pushen op een reg, je 3/4bb raise doet, je commit wel maar je ziet ze meer folden. En het gedeelte van de headsup ook zeer interessant.
Je refereerde dacht ik naar iemand die die stealing methode van 3/4bb raise op een regg uitlegt, heb je hier een link van?

Ga denk ik ook HH opsturen, nog even kijken.

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Onzin84
Beste Steambull,

ik heb je HH van een 18-mans 3,5 dollar sng gestuurd. Ik hoop dat je deze wil/kan behandelen vanavond.

Mocht je er niet genoeg tijd voor hebben het gaat vooral om de final-table op het moment dat ik 4-handed zit en bigstack ben. Hier gaat het helemaal fout. Graag zou ik willen dat we hier naar gaan kijken.

mvg Onzin

Beste Steambull,

zou je morgen misschien mijn HH willen bespreken? de volgende 2weken zijn namelijk onzeker of ik erbij kan zijn ivm vriendin die op vakantie gaat en terugkomt op beide maandagen... zou zonde zijn als ik er zelf niet bij ben.

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Beste Steambull,

mvg Onzin

Beste Steambull,

zou je morgen misschien mijn HH willen bespreken? de volgende 2weken zijn namelijk onzeker of ik erbij kan zijn ivm vriendin die op vakantie gaat en terugkomt op beide maandagen... zou zonde zijn als ik er zelf niet bij ben.

Hey onzin!

Helaas, ik ga vnv live spelen. Ik had dat vorige week beloofd, mede omdat ik wil testen hoe livespel in 1 uur uitpakt.
Een goedmakertje; het worden de 18 mans live vnv!

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

Waarom nog maar een uur ipv anderhalf ?

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

is een test in januari.

Ik vind anderhalf uur vaak net te lang. Ook voor de spanningsboog. Videos van 1,5 uur zet je ook eerder af. Tis i.m.o. een beter tijdsbestek.

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Beste Steambull,

mvg Onzin

Beste Steambull,

Hey onzin!

Helaas, ik ga vnv live spelen. Ik had dat vorige week beloofd, mede omdat ik wil testen hoe livespel in 1 uur uitpakt.
Een goedmakertje; het worden de 18 mans live vnv!

top! zou jemijn HH willen bewaren voor als ik er weer ben? dit zal ik dan op tijd aangeven.

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Hey,

Vnv weer eens een STT coaching. Long ago onderhand en moet natuurlijk iedereen tegemoet komen, hoewel deze variant in populariteit afneemt.

ik heb een paar HH van Beertie gekregen. Als hij er vnv is (kun je dat ff bevestigen als je dit leest :)) bespreken we die.

Ik wil vdg ook even een vragenlijstje opstellen over mijn coachings, om beter op jullie behoefte in te kunnen springen.

hopelijk weer tot vnv!

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

ik ben er bij ;)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Ben ik daar als 45 mans speler ook iets bij of zou ik in de plaats beter zelf wat spelen ? :P (mss goed voor FT skills ofzo al vreesk er wat voor)

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

vnv een HH van een 180-mans.

betekent volgende week ws weer wat livespel, wat ws 45-mans wordt.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

je kan toch nog een 45 mans op een uurtje spelen ? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D

Kijk er weer naar uit naar die 180 mans, dat is toch het uiteindelijke doel van mij !

Beantwoorden
Citeren