Ik kan niet meer op de handjudge forums vanaf 6$? Of doe ik nu iets fout
De input van bronze members werd niet meer gewaardeerd, dus zijn de beoordelingsfora tegenwoordig voor zilver+
Open forum voor handdiscussies
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Ik kan niet meer op de handjudge forums vanaf 6$? Of doe ik nu iets fout
nope pokerstrategy doet wat fout.
verder vind ik dat pokerstrategy ook moet terug draaien en desnoods een goede tussenweg is als jugjes alleen handen judgen van silver+ maar dat alle brons etc wel gewoon kunnen discussieren mening geven.
Ja ben er een maandje niet geweest maar toen kon alles nog gewoon. Lijkt me sterk als dit doelbewust policy is toch?
Is het wel, ze willen zo dat er meer mensen gaan raken/betalen om silver te worden zodat ze daar kunnen kijken
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
De input van bronze members werd niet meer gewaardeerd, dus zijn de beoordelingsfora tegenwoordig voor zilver+
jup en dan wordt je hand beoordeeld door sdk ed ipv door tonaldinho, samwise, afrosamoerai of mij. Daar ga je wel voor betalen ja.
No offence sdk btw want jou inzet is wel te prijzen overigens, maar gaat om het argument
De input van bronze members werd niet meer gewaardeerd, dus zijn de beoordelingsfora tegenwoordig voor zilver+jup en dan wordt je hand beoordeeld door sdk ed ipv door tonaldinho, samwise, afrosamoerai of mij. Daar ga je wel voor betalen ja.
Idd..
Slaat nergens op. Denk dat de nieuwe admin niet echt begrijpt waar er gepost wordt en zijn beslissingen doen PS.NL niet goed iig.
Hier kan een NL-admin of mod niks aan doen. Het geldt voor alle PS-communities (bijvoorbeeld DE) en niet alleen de NL. Directiebesluit zeg maar............
Verder is er al genoeg gezegd in de door MintberryC gelinkte tread door mensen die het er wel of niet mee eens zijn.
De input van bronze members werd niet meer gewaardeerd, dus zijn de beoordelingsfora tegenwoordig voor zilver+jup en dan wordt je hand beoordeeld door sdk ed ipv door tonaldinho, samwise, afrosamoerai of mij. Daar ga je wel voor betalen ja.
Er is wel nog een open forum iig, tonaldihno heeft er al op gereageerd gelukkig ! Hopelijk die andere sickos zoals jij afro , sam, ... ook nog
Oorspronkelijk gepost door michel2311
Hier kan een NL-admin of mod niks aan doen. Het geldt voor alle PS-communities (bijvoorbeeld DE) en niet alleen de NL. Directiebesluit zeg maar............Verder is er al genoeg gezegd in de door MintberryC gelinkte tread door mensen die het er wel of niet mee eens zijn.
Oh ok, bedankt voor dit op te klaren.
Zegt dan genoeg over de directie, lezen die de fora's zelf eigelijk?
Voor mij was dit iig de druppel om al men accs te unlinken, de pokerrooms zijn vrij helpend als dit gevraagd wordt
Hier kan een NL-admin of mod niks aan doen. Het geldt voor alle PS-communities (bijvoorbeeld DE) en niet alleen de NL. Directiebesluit zeg maar............Verder is er al genoeg gezegd in de door MintberryC gelinkte tread door mensen die het er wel of niet mee eens zijn.
Het wordt anders wel met verve verdedigt door de mods. Verder zouden jullie mensen een status upgrade kunnen geven, doen jullie met andere leden ook.
Befehl ist befehl!
Waar heb ik dat eerder gehoord?
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Hier komt geen antwoord op?
wat kan jij een pakje whinen
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Befehl ist befehl!
PS.com is ook van origine een Deutsche firma.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Hier komt geen antwoord op?wat kan jij een pakje whinen
Doe jij eerst je make up maar.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Befehl ist befehl!
PS.com is ook van origine een Deutsche firma.
![]()
Misschien een optie om sicko's standaard een handjudge te maken? Dan kunnen zij nog wel goede raad geven, ook al zijn ze brons.
@ saccr
Denk dat zeezout het gewoon verdiend heeft om tot in de eeuwigheid goldmember te zijn. En waarschijnlijk doet hij nog van alles achter de schermen, waar wij geen weet van hebben.