Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ICM Trainer

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
683 Weergaven

Ik ben vandaag voor het eerst aan de slag gegaan met de ICM trainer.
Ik heb er 200 gedaan en kwam uit op 92%. Leek mij redelijk voor de eerste keer. Maar bij welk percentage kan je nou zeggen dat je het echt onder de knie hebt?

Greetz

6 reacties
duvel666
Elite Grinder

100%

8% foutenmarge in icm is echt nog wel best veel ;)

blijven studeren en blijven oefenen

Uiteraard wil je 100% bereiken, maar er zitten echt wel lastige grensgevallen tussen die je soms wel goed inschat en soms niet. Ik vind 92% al een heel goed begin. :) Gewoon blijven oefenen en alle factoren die kunnen meespelen in je beslissing om wel of niet te pushen constant doornemen, en goed begrijpen WAAROM je wel of niet moet pushen. Begrijpen van de stof is het belangrijkst. Op den duur zal dan het % goede antwoorden toenemen. ;) Gewoon dagelijks een serie doen en kijken of je voortgang boekt.

dustje
Elite Grinder

als je consistent boven de 97% haalt zit je wel goed

Oorspronkelijk gepost door dustje
als je consistent boven de 97% haalt zit je wel goed

Helemaal waar, toen ik vroeger SNG's speelde werd mij 98% gezegd, een mooi streven ;)

duvel666
Elite Grinder

jup, 98%+ zit je heel goed,
maar blijf steeds verder streven naar perfectie

kan je iets meer vertellen over die icm trainer aub,hoe het in zen werk gaat.ik heb de link al gevonden om te downloaden maar ben niet zo gek van progjes te installeren :P heb ook begrepen dat het NIET mag open staan als je in een poker lobby bent ingelogd???

P.