Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MTT: Snel chips hitten

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
730 Weergaven

de TAG-stijl wordt aan beginnende MTT'ers aangeraden, however, ik vind het 10x zo relaxt als ik in het begin even een paarduizend chips erbij heb want dan kun je daarna lekker alles en iedereen domineren aan tafel en vlieg je zo door het toernooi heen...

Any tips hoe je z.s.m. een grote stack krijgt ? :D

8 reacties
bitterbarno
PokerStrategist

Veel goedkope flops zien en wegkapen nu het nog kan met je 100-200BB stack.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben een fish. Geef me alle ins en outs. Hoe doe je dat soort dingen ?

bitterbarno
PokerStrategist

Ik ben zelf ook nog zeer onervaren in MTT's, ben je op skype? Dan voeg ik je toe en stuur een handige link waar ik al superveel belangrijke informatie gevonden heb over MTT-play.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je mag me deze link ook steeds sturen: rstohr1 op skype

Pinowww
Elite Grinder

t kan, maakt weinig uit. Heb elke stijl ongeveer wel gespeeld, maar als je elke stijl beheerst (TAG/LAG) dan maakt t weinig uit welke stijl je speelt.

Als een tafel er zich voor leent kun je zeker gewoon LAG spelen, maar je moet het wel op tijd doorhebben als het niet profitabel meer is om LAG te spelen (spelers/stadium/effectieve stacks).

Maar ik zou het zowiezo niet aanraden onder de $100 toernooien, want er zitten vaak zoveel fishes/donks aan tafel dat je beter TAG kunt spelen, zorgt dat er minder tricky spots voorbij komen en je grote handen worden toch wel afbetaald.

mja veel stelen kan je beter mee wachten tot de ante's komen.

Tjoeny
PokerStrategist

Goedkoop flopjes pakken met mindere goede handen in positie werk met de goedkopere toernooitjes heel goed maar je moet als je niet hit niet ze gaan proberen weg te bluffen. Maakt niet uit hoe drawy de board is ze callen heel veel af ook al hebben ze alleen bottom pair....