Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sng wizard

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,043 Weergaven

Hy,

'k Heb de sng wizard trial geinstalleerd en zal volgend maand ook de volledig versie kopen. 'k heb al een aantal Sngs overlopen, maar het valt me op hoe makkelijk je de beslissing push/fold naar je hand kan zetten (iets wat me ook opvalt in sommige Sng review videos).

Heeft iemand tijd/zin om eens via mikogo/teamview een halfuurtje lang het programma en een 2tal sngs te overlopen, zodat ik wat wegwijs geraak met het programma en rudimentair een idee krijg van de opponent ranges?

Zou een grote hulp voor me zijn!!!

vb:

Sng wizard geeft hier een fold aan, maar door de raise range iets breder en call range iets smaller te maken krijg ik hier een push als advies

5 reacties

Kijk, tis een skill om een read op je opponent te hebben van zijn range, en daar speel je op. Dus wat jij invult komt er ook uit ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Waar :) maar volgens mij kan het een gevaarlijke tool zijn bij iemand onervaren, je haalt er het maximum niet uit.
'k Heb nu wel al een behoorlijke ervaring, maar zou leerzaam zijn als iemand zijn tijd wil opofferen (wil altijd iets in return doen), mischien leer je erzelf nog iets uit.

Werkt sng wizard bij heads up play? Heb daarjuist een SNG overlopen waar we headsup zaten met ongeveer even grote stacks, en hij gaf me op elke hand een 100% push range (lijkt me wat overdreven)

marcelhermus
Oldschool Grinder

je moet indd leren handranges in te schatten om het goed te kunnen gebruiken.

dat leer je naar mijn mening gewoon vooral door veel te spelen en te kijken welke handen je ziet verschijnen bij verschillende villains.

verder is HU elke hand pushen een redelijke strategie. dit hangt echter af van de hoogte van de blinds.
ik push in een HU situatie ook zeer veel handen, aangezien villain toch vaak te tight calt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

True, 'k heb behoorlijk wat ervaring heads up, maar in dit geval zit Sng wizard gewoon fout volgens mij :)

En i.v.m. handen inschatten met ervaring: ik speel nu al een aantal maanden Sngs, de games tot $6 dollar beat ik momenteel met een behoorlijke ROI, ik heb in de meeste gevallen met de nodige reads wel een idee met welke range de villain je called, maar in veel spots kun je gewoon door de ranges iets te tweaken steeds je beslissing rechtvaardigen.
Zo leer je niet bij natuurlijk, vandaar dat ik even iemand zijn tijd vroeg :)

Gewoon de wizard openen en voor iedereen de range eerlijk invullen. Van mij part schrijf je eerst de ranges op een papiertje en vul je ze dan pas in in de wizard zodat je ziet of het push/fold is.

En als je niet weet of iemand een range van 12% of 13% heeft en daar de push/fold vanaf hangt, dan was het gewoon een twijfelgeval ;)

Kweet verder niet zo wat je nog meer wilt? Check anders ff een keer de video waarin ikweetnietwie een sessie review doet met de wizard?