Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ROI 6-max SNG

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,231 Weergaven
Pakichu777
PokerStrategist

Ik speel op Everest in de 6-max tornooien voornamelijk. Ik denk dat ik de $5+0.5 tornooien onder de knie heb, hier heb ik 500+ spelletjes gespeeld en een ROI van 19%. Is dit een goeie ROI? Is er nog veel ruimte voor verbetering op dit niveau?

6 reacties
chaserr
Poker Player

Ja goede roi, er zal vast verbetering zijn als je de $5.5 grind.
Op everest niveau ook stuk lager dus denk dat je roi misschien nog wel hoger kan. Alhoewel 19% op 6max nice is.
Welk sample?

shevas7
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pietdelange
Ik speel op Everest in de 6-max tornooien voornamelijk. Ik denk dat ik de $5+0.5 tornooien onder de knie heb, hier heb ik 500+ spelletjes gespeeld en een ROI van 19%. Is dit een goeie ROI? Is er nog veel ruimte voor verbetering op dit niveau?

Oorspronkelijk gepost door chaserr
Ja goede roi, er zal vast verbetering zijn als je de $5.5 grind.
Op everest niveau ook stuk lager dus denk dat je roi misschien nog wel hoger kan. Alhoewel 19% op 6max nice is.
Welk sample?

Lezen is een kunst.

chaserr
Poker Player

500+ is ook ruim begrip zijn het er 700/800 zegt het al veel meer 1k/2k of 505.
Jammer dat je mijn vraag beetje fout interpreteert.
500 zegt namelijk nog niet alles, maar bedankt voor de verduidelijking shevas.

Really? Verbetering mogelijk van 19% roi op de 6 mans?

Volgens mij is dat al meer dan solid, denk zelfs dat je aan de goede kant van de variance zit en dat het op de lange termijn nog wel iets lager zal worden. Maar keep it up in ieder geval! Ben er jaloers op met mijn 6% over 2.5k handen op fulltilt 9mans turbos.

Edit: Verbetering van je spel is natuurlijk altijd mogelijk, bij iedereen lijkt me wel dus in die zin is er altijd verbetering mogelijk. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat een hogere ROI dan dat over de lange termijn voor haast geen enkele speler realistisch is op de 6mans, iig niet bij multitafelen.

Of ik heb het mis en everest is heel veel softer dan fulltilt, maar zoveel zal het toch niet schelen?

Pakichu777 Topicstarter
Pakichu777
PokerStrategist

Everest is vrij soft, veel spelers callen zwaar verkeerd in de push/fold fase (bvb 14bb with A8 of 22)
Het sample is 520 denk ik. Ik weet dat verbetering van mijn spel zeker mogelijk is, maar ik denk niet op deze limieten. Beetje raar verwoord maar je kan maar iets beter doen als de andere spelers ook verbeteren. Zoals losser 3 betten heeft weinig zin als hun call to 3-bet bijna 100% is (dit is maar als voorbeeld) :)

Bedankt in ieder geval, hopelijk hit de variantie mij niet te hard :)

Goed bezig ben je in ieder geval met dit ROI dus ga vooral zo door he ;)

En qua verbetering van je spel, meestal is de meeste verbetering op de bubble te vinden, aangezien daar kleine verschillen van stacksizes of ranges enorme implicaties hebben. Je kunt daar het meest fout doen en dus is er bij de meeste spelers daar ook het meest te verbeteren.

Losser 3betten etc lijkt me op de lage limieten inderdaad niet nodig.