Als gemiddelde speler rijk worden moet je hoge variantie dingen gaan spelen, oftewel hele grote MTTs of een veel te hoge buyin voor je BR. Naast dat heb je een flinke portie geluk nodig want zo gaat 99% vd spelers failliet en de andere procent wordt rijk!
wow super! bedankt voor de tips dat was al een goudmijn zelfs deze site is al een goudmijn, ik heb al van deze topic genoeg geleerd, mijn doel is idd ook niet meteen rijk te worden mijn doel is idd zo min mogelijk verlies leiden en leren en dan met winst alles afsluiten..
ook wil ik grotere toernooien spelen om zo de bankroll te vergroten alleen wilde ik weten welke toernooien de beste kans geven,
ik speel het liefst op x en op William Hill heb ik mijn startkapitaal van PS.com al opgemaakt ik heb het gevoel dat ik daar minder win door een of ander reden maybe cheats wat ik vaak lees over WH en veel bots? ik weet niet of deze geruchten waar zijn trouwens
Hey Nitra,
De rooms waar PokerStrategy.com bij is aangesloten controleren erg vaak en strikt op het gebruik van bots aan de poklertafels. Het is erg onwaarschijnlijk dat er bots in de omloop zijn die het lang uithouden
Ciao
snel rijken worden...ain't gonna happen. als je de fulltilt academy wil geloven duurt het ongeveer 8 maanden min om van 50$ naar 500$ te gaan, je speelt dan ook op 4 tafels tegelijk met de blinds .1-.2 (25 max buy-in)
mtt's, leuke poging is de daily dollar rebuy dat voor ons europeanen op een deftig tijdstip begint (dagelijks om 20.15u).
dits is een goede oefening voor 1$ met 10k gegarandeerd (meestal 15k met alle buy-ins).
the big money sundays op fulltilt (niet zo hoog als op pokerstars maar je krijgt de buy-in terug als je een prof verslaat nl. 216$ voor de 750k garabtuee)
8 maanden om van 50 naar 500 te gaan? Iemand die veel vrije tijd heeft en enkele uren per dag aan poker kan spenderen zal er heus wel sneller komen hoor...
En met 1$ de daily dollar rebuy gaan spelen is ook af te raden, of was je niet van plan een rebuy/addon te nemen?
Oorspronkelijk gepost door shevas7
8 maanden om van 50 naar 500 te gaan? Iemand die veel vrije tijd heeft en enkele uren per dag aan poker kan spenderen zal er heus wel sneller komen hoor...En met 1$ de daily dollar rebuy gaan spelen is ook af te raden, of was je niet van plan een rebuy/addon te nemen?
dit is gebaseerd op 2 grote potten/tafel/uur het staat geloof ik bij een of andere bankroll building video. vermoedelijk kom je er wel sneller.
ik heb nog maar 3x een rebuy moeten doen of een add on van alle keren dat ik aan de daily dollar meedoe. en 5x in het geld (niet bijzonder veel en ook niet bijzonder hoog geëindigd (hoogste was plaats ergens tussen de 350 en 450))
ga geen addon/rebuy spelen als je niet van plan bent om te rebuyen/addonnen naar mijn mening.
best leuk, fulltilt academy. 8 maanden om je monies van 50 naar 500 te laten gaan is een 900%roi investering, zou dat altijd doen gezien er echt geen betere deals zijn
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Hey Nitra,De rooms waar PokerStrategy.com bij is aangesloten controleren erg vaak en strikt op het gebruik van bots aan de poklertafels. Het is erg onwaarschijnlijk dat er bots in de omloop zijn die het lang uithouden
![]()
Ciao
Stikt van de bots op het iPoker netwerk. Niet getreurd tho, die bots bakken er niets van!
♠_biggrin:grappig dat deze topics zo snel vollopen terwijl ze EV 0$ zijn ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door Miljaar
snel rijken worden...ain't gonna happen. als je de fulltilt academy wil geloven duurt het ongeveer 8 maanden min om van 50$ naar 500$ te gaan, je speelt dan ook op 4 tafels tegelijk met de blinds .1-.2 (25 max buy-in)
lawl, klopt niks van.
NL2 : 10 bb/100 = 37500 hands ($125 BR)
NL5 : 10 bb/100 = 25000 hands ($250 BR)
NL10 : 10 bb/100 = 37500 hands ($625 BR)
NL25 : 5 bb/100 = 50000 hands ($1250 BR)
NL50 : 5 bb/100 = 50000 hands ($2500 BR)
NL100: 3 bb/100 = 85000 hands ($5000 BR)
Ze willen dus zeggen dat je over 100k handen grinden 8 maanden doet? Dat is 400 per dag man. Beetje speler moet minimaal 2k lukken.
Hoe dan ook beter dan $50 op de postbank zetten.
Oorspronkelijk gepost door Miljaar
snel rijken worden...ain't gonna happen. als je de fulltilt academy wil geloven duurt het ongeveer 8 maanden min om van 50$ naar 500$ te gaan, je speelt dan ook op 4 tafels tegelijk met de blinds .1-.2 (25 max buy-in)mtt's, leuke poging is de daily dollar rebuy dat voor ons europeanen op een deftig tijdstip begint (dagelijks om 20.15u).
dits is een goede oefening voor 1$ met 10k gegarandeerd (meestal 15k met alle buy-ins).the big money sundays op fulltilt (niet zo hoog als op pokerstars maar je krijgt de buy-in terug als je een prof verslaat nl. 216$ voor de 750k garabtuee)
Wtf, wat een onzin.