Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

SNG/MTT coachings + spel verbeteren

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,675 Weergaven
Lucian0
PokerStrategist

Enkele jaren geleden ben ik gestopt met pokeren en dat heb ik weer een beetje opgepakt de afgelopen weken... Artikeltjes aan het lezen geweest, 30E gestort op pokerstars, klein startkapitaaltje op 888 Poker meegepakt en weer een beetje gaan 'prutsen' naar gelang de info die ik in me aan het opnemen was. Misschien pak ik over een tijdje ook weer mijn oude blog / een nieuw blog op, eerst maar wat beter verdiepen.

Inmiddels op het moment aangekomen dat ik het gevoel heb dat ik weer de focus kan vasthouden en beter dan voorheen met variance om kan gaan. Ik heb zin om me meer en meer te verdiepen in het leren en toepassen vd juiste strategie op het juiste moment. Welke stappen kan ik hier het beste voor ondernemen behalve het lezen vd silver strategie artikelen voor MTT en SNG? Ik meen me iets van coachings te herinneren die zo nu en dan worden gegeven, lijkt me mooi om daar actief aan deel te gaan nemen. Waar kan ik die vinden/volgen? Kost dat centjes?

Daarnaast heb ik de ICM trainer geïnstalleerd en oefen ik daar af en toe een rondje van 100 handen op, Jivaro basic geïnstalleerd (werkte vroeger met HM1, maar voorlopig zijn de basis statistiekjes PFR VPIP en AFQ wel prima).

BR staat momenteel op 63,31 op PS en 888Poker is die rond de 20-25 blijven hangen, maar het traffic was me wat te laag voor SNG's dus die room open ik eigenlijk amper meer.

Alle tips, tricks, oefenprogramma's, materialen etc zijn van harte welkom!

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
aapkokoRNMD
Poker Player

beginnen met de 180s (0.5c in jouw geval) op stars. Alle videos van collin en tomsom87 gaan kijken. Dan ben je al een heel eind.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Lucian0
Enkele jaren geleden ben ik gestopt met pokeren en dat heb ik weer een beetje opgepakt de afgelopen weken... Artikeltjes aan het lezen geweest, 30E gestort op pokerstars, klein startkapitaaltje op 888 Poker meegepakt en weer een beetje gaan 'prutsen' naar gelang de info die ik in me aan het opnemen was. Misschien pak ik over een tijdje ook weer mijn oude blog / een nieuw blog op, eerst maar wat beter verdiepen.

Inmiddels op het moment aangekomen dat ik het gevoel heb dat ik weer de focus kan vasthouden en beter dan voorheen met variance om kan gaan. Ik heb zin om me meer en meer te verdiepen in het leren en toepassen vd juiste strategie op het juiste moment. Welke stappen kan ik hier het beste voor ondernemen behalve het lezen vd silver strategie artikelen voor MTT en SNG? Ik meen me iets van coachings te herinneren die zo nu en dan worden gegeven, lijkt me mooi om daar actief aan deel te gaan nemen. Waar kan ik die vinden/volgen? Kost dat centjes?

Daarnaast heb ik de ICM trainer geïnstalleerd en oefen ik daar af en toe een rondje van 100 handen op, Jivaro basic geïnstalleerd (werkte vroeger met HM1, maar voorlopig zijn de basis statistiekjes PFR VPIP en AFQ wel prima).

BR staat momenteel op 63,31 op PS en 888Poker is die rond de 20-25 blijven hangen, maar het traffic was me wat te laag voor SNG's dus die room open ik eigenlijk amper meer.

Alle tips, tricks, oefenprogramma's, materialen etc zijn van harte welkom!

Hoi Lucian,

Ik heb al meerdere mensen gecoacht op de micro stakes en succesvol ook. Heb ook mijn eigen pagina en wat betrouwbare graphs. Als je wilt kan ik je wat coaching aanbieden als je geïnteresseerd bent mag je me toevoegen op skype Jordyvdeem. Dan bespreken we daar hoe en wat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door aapkokoRNMD
beginnen met de 180s (0.5c in jouw geval) op stars. Alle videos van collin en Tomsom87 gaan kijken. Dan ben je al een heel eind.

Ik zou zelf niet zo gauw voor deze variant gaan met een $60 bankroll ook al is het niveau daar vrij slecht. Je kunt er alsnog swings van meer dan 100 buy-inns verwachten. Al is het wel verstandig om je zoveel mogelijk op 1 SNG variant te richten om je spel te verbeteren.

Volgens mij geeft LuckyLukePS regelmatig MTT coaching op de dinsdagavond. Al zie ik voor komende dinsdag geen coaching van hem staan. Op de zondagavond is altijd de vaste grindavond met Tiltberger of subito2k en daar kun je gewoon altijd terecht met je MTT vragen als je Engels van een redelijk niveau is.

Ook kun je regelmatig op woensdagavond coaching van Collin Moshman volgen en de eerstvolgende staat voor 6 februari weer gepland. Dus genoeg coaching mogelijkheden.

Beantwoorden
Citeren
Lucian0 Topicstarter
Lucian0
PokerStrategist

Dank voor de input, denk dat ik eerst eens ga kijken bij de coachings van pokerstrategy. Ik speel momenteel de 1 dollar 180 mans en 1.5 90 man knock-out, beiden geen turbo, gaat redelijk goed, met name de 90-mans. Mocht ik weer onder de 50 raken, kan ik dan dus beter overstappen op een lager limiet? Of een andere sng variant?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Volgens mij schrijft 888 elke maand iets af na een bepaalde tijd niet spelen, dus check dat wel even, anders is straks ineens je geld weg.

Beantwoorden
Citeren