Enkele jaren geleden ben ik gestopt met pokeren en dat heb ik weer een beetje opgepakt de afgelopen weken... Artikeltjes aan het lezen geweest, 30E gestort op pokerstars, klein startkapitaaltje op 888 Poker meegepakt en weer een beetje gaan 'prutsen' naar gelang de info die ik in me aan het opnemen was. Misschien pak ik over een tijdje ook weer mijn oude blog / een nieuw blog op, eerst maar wat beter verdiepen.
Inmiddels op het moment aangekomen dat ik het gevoel heb dat ik weer de focus kan vasthouden en beter dan voorheen met variance om kan gaan. Ik heb zin om me meer en meer te verdiepen in het leren en toepassen vd juiste strategie op het juiste moment. Welke stappen kan ik hier het beste voor ondernemen behalve het lezen vd silver strategie artikelen voor MTT en SNG? Ik meen me iets van coachings te herinneren die zo nu en dan worden gegeven, lijkt me mooi om daar actief aan deel te gaan nemen. Waar kan ik die vinden/volgen? Kost dat centjes?
Daarnaast heb ik de ICM trainer geïnstalleerd en oefen ik daar af en toe een rondje van 100 handen op, Jivaro basic geïnstalleerd (werkte vroeger met HM1, maar voorlopig zijn de basis statistiekjes PFR VPIP en AFQ wel prima).
BR staat momenteel op 63,31 op PS en 888Poker is die rond de 20-25 blijven hangen, maar het traffic was me wat te laag voor SNG's dus die room open ik eigenlijk amper meer.
Alle tips, tricks, oefenprogramma's, materialen etc zijn van harte welkom!