Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Terug van weg

14 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,114 Weergaven

Hy,

toch al een 2tal jaar geleden dat ik hier nog eens inlogde. In de tijd een deel van mijn studies kunnen financieren met winnings op Sngs (tot de 22$ BI) en shootout tournaments. Toen een aantal veranderingen in mijn privé leven gehad, waardoor ik geen tijd meer kon vrijmaken voor het poker & alles uitgecashed heb.

Ondertussen afgestudeerd & een volwaardig werkmens geworden, hoorde van een maat dat hij weer met poker begonnen is en dacht met nostalgie terug aan deze site waar ik al mijn basics geleerd heb & een aardig centje zakgeld aan heb over gehouden.

Mijn vraag:

• Loont het nog de moeite om online te komen spelen? Ik ben er uitgestapt rond de tijd dat de Belgische wetgeving verandert is i.v.m. "gokspellen"
  • Wat zijn wat goede plaatsen om er opnieuw mee te beginnen? 'k Had graag opnieuw begonnen op de microstakes Sngs (Bi tot 3-6) om weer wat ervaring op te doen
  • Any rooms met goede cashback / promo's / ...

thx in advance!

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Als belg zijnde kan je enkel legaal terecht bij pokerstars of unibet

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm, en geen andere manieren meer op bvb op Partypoker te spelen?

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Jawel gaat wel, maar is niet 100% legaal maar je kan er dus wel spelen.
Moest dit niet meer gaan, is normaal je bankroll wel beschermd en kan je dit nog optrekken.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

het is zelfs gewoon illegaal eigenlijk partypoker als Belg .. zolang ze niet op de witte lijst staan zijn ze helaas verboden .. :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als ik mij probeer te registreren op unibet kan ik woonland België niet kiezen..

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

woonland? misschien moet je woonwagen proberen ;)

Is normaal enkel voor de taal, ik had ook nederland/nederlands gekozen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rstohr
Als ik mij probeer te registreren op unibet kan ik woonland België niet kiezen..

Hey rstohr,

Allereerst welcome back en leuk dat je ook ons weer even opzoekt voor je "terugkeer" aan de tafels.

Of het zich "loont" om online te spelen:
Ik denk dat in eerste instantie sowieso al voor je plezier moet zijn dat je speelt. Als het weer wat kriebelt en je wilt af en toe weer wat wil spelen omdat je er zin in hebt, dan zou ik zeker zeggen: Go for it!

Uiteraard is er in 2 jaar wel iets veranderd en je zal zeker weer wat aan je spel moeten werken wil je weer succesvol zijn aan de tafels na zo'n lange break.

Wat betreft de rooms:
Bij PokerStars en Unibet kun je inderdaad op een gelicenseerde room spelen. Ik zal even gaan navragen waarom Belgie niet als land beschikbaar is bij de selectie.

Bij Unibet is voor SnG het verkeer echter wat beperkt. Betere keuze zou daarbij PartyPoker, Betfair of EuroPoker zijn, omdat hier meer SnG-verkeer is.

Deze laatste rooms hebben echter (nog) geen officiële licentie, omdat zij van mening zijn dat de huidige wetgeving in strijd is met het Europese recht. Zij bieden hun games dus nog gewoon aan aan spelers uit België en zijn, zover ons bekend is, niet van plan om dit op korte termijn te veranderen.

Veel succes en plezier in ieder geval alvast!

Rene

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, bedankt voor het duidelijk antwoord.

'k Heb een kleine storting van 50eur gedaan op PP om weer wat feeling met het spel te krijgen, gisteren ook met een toernooitje meegespeeld (Pokestrategy freeroll 100dollar op PP), itm (0,54 cent hehe) & mij goed geamuseerd.

@ HoofdVogel: Bij het registreren heb je een verplicht veld "country", waarbij je een exhaustive lijst van landen krijgt waar België dus niet tussenstaat, "language" is nog een appart veld.

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Zolang je dit juist invult, is er geen probleem.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Heyhey,

Ja dit komt omdat onze link momenteel doorverwijst naar de Engelstalige versie van de software en het registratieproces. (Omdat we zowel NL als BE leden hebben en spelers uit Nederland niet op Unibet.be kunnen spelen).

Bij de internationale versie staat Belgie niet in het keuze menu. We zijn met Unibet aan het kijken hoe we dit voor ons kunnen aanpassen, omdat de tracking wel via de link loopt en anders spelers niet tracked zijn en dus geen SP verdienen, en de rakerace en 30% rakeback weer mislopen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Heyhey,

Ja dit komt omdat onze link momenteel doorverwijst naar de Engelstalige versie van de software en het registratieproces. (Omdat we zowel NL als BE leden hebben en spelers uit Nederland niet op Unibet.be kunnen spelen).

Bij de internationale versie staat Belgie niet in het keuze menu. We zijn met Unibet aan het kijken hoe we dit voor ons kunnen aanpassen, omdat de tracking wel via de link loopt en anders spelers niet tracked zijn en dus geen SP verdienen, en de rakerace en 30% rakeback weer mislopen.

Ok, breng je mij op de hoogte als er een oplossing is hiervoor want ik zou idd graag kunnen genieten van de rakeback, in tussentijd speel ik wat verder op PP.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Zal ik doen!

Hopelijk hebben we meer info voor het einde van de week over de trackinglink van Unibet en of het mogelijk is om ook als je een niet gekoppelde account hebt op .com een gekoppelde account bij .be aan te maken.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Guys,

We hebben de trackinglink binnen!

Dus je kunt je vanaf nu gekoppeld aanmelden bij Unibet.be
We zijn nog even op zoek voor een technische oplossing voor een officiele downloadhandleiding, maar je kunt de account al aanmaken via de link: (Verwijder voor de zekerheid eerst even je browser cookies!!)

http://adserving.unibet.com/redirect.aspx?pid=8736&bid=3224

Vul vervolgens wel even de naam van de account in, in je profiel:
http://nl.pokerstrategy.com/home/profile/

Of stuur de naam even in een ticket, zodat ik hem handmatig in je account kan toevoegen zodat je wel StrategyPoints ontvangt en kunt meespelen in onze promoties!

Mochten er nog vragen zijn, laat het dan zeker even weten!

Rene

Beantwoorden
Citeren