Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Strategie Final Table niet turbo's

12 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
753 Weergaven
Wolfske
Poker Player

Ik heb vandaag nog eens niet turbo's gespeeld .. dus normale snelheid zeg maar .. en het vreemde was dat ik niet meer wist hoe ik nu moest spelen omdat ik te veel BB's had .. ik ben zo gewend push or fold te spelen aan een FT dat ik regelmatig deftige handen gewoon heb gefold ..

Dus mijn vraag hoe moet je nu zo een tafel spelen ? ipv te pushen met minraises of 2.5BB raises werken? Of gewoon tight spelen zoals in een middenfase waardoor je eigenlijk shortstack wordt omdat de rest wel vrij agressief speelt ???

Heel vreemd.. ik weet het echt niet .. ik wil zeker nog blinds binnen halen, maar hoe los ofzo ben ik .. of hoeveel riskeer ik ??

Beantwoorden
Citeren
11 reacties

Hier kamp ik zelf ook wat mee, hier moet ik ook nog het juiste in vinden. Aan de ene kant denk ik laat die anderen er elkaar maar lekker uitspelen en aan de andere kant wil je toch je handjes gaan spelen om nog meer punten te pakken, je wil immers 1e worden en geen 3e.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

inderdaad .. ik deed soms pushes met 20 BB ofzo en matige kaarten, maar dat kan gewoon ook weer niet juist zijn. Ik denk dat je eerder push or fold speelt maar dan met kleine raises

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het lijkt me zinvol om er allereerst vanuit te gaan dat het gewoon langer gaat duren. Verder denk ik dat je gewoon goed moet blijven spelen, als was het een turbo-SNG, maar dan met meer handen.

Gewoon blijven stealen met de juiste stacksizes en gewoon blijven P/F-en met de juiste stacksizes. Verder gewoon handjes spelen zoals je ze normaal ook zou spelen met een grotere stack.

Lijkt mij tenminste, speel ze zelf al jaren niet meer...

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

dus eigenlijk alsk een 20-30 BB stack heb af en toe een steal doen alsk een goeie pot zie en een goeie hand heb :)

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tja, zo zou ik spelen, maar ik denk dat je beter even de reactie van een SNG/MTT-expert kunt afwachten :)

Al eens een coaching gevolgd? Daar kun je dit soort vragen namelijk prima stellen!

GL!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Bedenk wel dat je moet uitgaan van de effectieve stack, niet van die van jezelf!

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Tja, zo zou ik spelen, maar ik denk dat je beter even de reactie van een SNG/MTT-expert kunt afwachten :)

Al eens een coaching gevolgd? Daar kun je dit soort vragen namelijk prima stellen!

GL!

jep, straks eens vragen aan helemaalnicks, die zal dat ook wel weten !

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

en datk op de effectieve stack moet letten weetk ! toch bedankt voor het te zeggen ! Ik denk dat dat wel een leak is bij veel spelers

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

Dit hangt af van jouw stacksize, de stacksizes rond hero, wie zit er links van je, hoe agressieve spelen ze en wat is hun stacksize enzo. In FT maak ik het van any position or 2x maar je kan het wel iets groter maken van ep.

Omdat je veel meer ruimte hebt voor plays ga je ng zelfs flops zien soms, tegen bepaalde villains als stacksize het toelaat enzo kan je gaan 3bet bluffen nzo.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

hmm interessant, dit zijn idd de dingen die ik me afvroeg.. wat vinden de anderen ? IUk dacht een beetje hetzelfde als karatsj

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door karatsj
Dit hangt af van jouw stacksize, de stacksizes rond hero, wie zit er links van je, hoe agressieve spelen ze en wat is hun stacksize enzo. In FT maak ik het van any position or 2x maar je kan het wel iets groter maken van ep.

Omdat je veel meer ruimte hebt voor plays ga je ng zelfs flops zien soms, tegen bepaalde villains als stacksize het toelaat enzo kan je gaan 3bet bluffen nzo.

Dit was in grote lijnen het juiste antwoord. Had het even teruggekoppeld naar helemaalnicks. En je gaat idd niet pushen maar met kleine raises werken om zo te stealen.

Beantwoorden
Citeren