Oorspronkelijk gepost door yasminn
Oorspronkelijk gepost door cookiekoen
Koop wat zilver en goud met het geld dat je wil sparen.Beter zilver dan goud
![]()
Mijn zilver is de laatste tijd dik gestegen
![]()
zilver gaat knallen
![]()
![]()
zilver gaat knallen
Ja zilver gaat naar de maan, jammer datje belastingen moet betalen in Belgie tenzij het junk zilver is.
Ik denk dat beleggen in agricultuur ook een goede long term investment is.
Ja zilver gaat naar de maan, jammer datje belastingen moet betalen in Belgie tenzij het junk zilver is.
Ik denk dat beleggen in agricultuur ook een goede long term investment is.
Eensch, kijk aleen tijdje naar Potash
Ik werk voor mijn MGT momenteel met een combi poker-forex, waarbij pokerwinst de basis vormt voor trades.
Daar zie ik zeker mogelijkheden in.
had me zilvere munte helaas niet verkocht toen ze op de $44 dollar stonde
maarja binnekort verwacht ik ze weer op de mooie 40koers
100 silver maple leaf destijds gekocht voor €19 per stuk
ja zilver $50 en helemaal happy haha
een vriend van me heeft onlangs een Todays Broker account gemaakt
en in binnen 17 dagen al 40% rendement gehaald lol met alleen in goud en zilver
op zijn Interactive Broker account mocht hij niet meer handelen
althans niks meer bijkopen voor de komende 100 dagen ofzo
omdat hij te veel zat te daytraden lol
vage regels allemaal
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Iemand hier die in aandelen handelt?
Waar doe je het (site)?
Hoe bepaal je waarin je investeert
Hoe bepaal je wanneer je je investering terughaaltWil me een beetje verdiepen in het gebeuren om over een jaartje of zo te stoppen met grinden en hier slapend rijk mee te worden, ben er alleen nog niet helemaal uit hoe of wat.
Ja
Binck (helaas)
Een sterke basis met bedrijven die steady stijgen en dividend uitkeren. Daarnaast wat gokjes van bedrijven in risicovolle sectoren die sterke back up hebben (bijvoorbeeld een solar bedrijf als Trina solar dat in nood geholpen wordt door Total en nooit failliet zal gaan).
Opties handel ik weinig in, heb nu enkel wat opties Arcelor Mittal staan voor juni 2013.
Investering terughalen hangt van veel factoren af: welke sector het bedrijf zit, Pe ratio, algemene markt. Ik volg mijn bedrijven vrij aandachtzaam (niet slapend rijk dus) en dan kan je hier vrij snel op inspelen.
Oorspronkelijk gepost door JinEX
wow goud en zilver dropt als een baksteen
sowieso investeren in zilver (long term) boven goud
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
wow goud en zilver dropt als een baksteensowieso investeren in zilver (long term) boven goud
ja dat zeker
echt snel gedaald
dacht echt wtf loopt dit ding niet goed ofzo
in 1 min van -2% naar -7%
![]()
![]()
zilver gaat knallen
![]()
wow goud en zilver dropt als een baksteen
Mja je moet het zeker niet van dag tot dag bezien, gewoon long term kopen, als het zakt, tijd om te kopen lol.
Mja je moet het zeker niet van dag tot dag bezien, gewoon long term kopen, als het zakt, tijd om te kopen lol.
ja i know
sta nog steeds wel in de plus
maar zeker zwaar gemanipuleerd gisteren
Mja je moet het zeker niet van dag tot dag bezien, gewoon long term kopen, als het zakt, tijd om te kopen lol.ja i know
sta nog steeds wel in de plus
maar zeker zwaar gemanipuleerd gisteren
ja is long term zilver:P zilver raakt namelijk heel snel op, terwijl van goud nog 70% (geschat) van de originele hoeveelheid is. Zilver kan al binnen 20 jaar (sommige mensen zeggen zelfs 10 jaar) op zijn omdat het voor veel meer producten gebruikt wordt.
Ik word trouwens gek van mn apple aandelen, kijk je ff een uurtje niet droppen ze weer van 545 naar 526. Ik ga het echt verkopen op 540, alweer de tweede drop binnen een maand tijd, staat gewoon te hoog en mensen zijn te bang dat ze hun winst verliezen.
Als je slapend rijk wil worden: => hedgefund.
Natuurlijk is het dan mogelijk dat één van die testosteronbommen er 60 miljoen doorheen jaagt en dat je je geld kwijt bent, maar met meer rendement komt meer risico.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Als je slapend rijk wil worden: => hedgefund.Natuurlijk is het dan mogelijk dat één van die testosteronbommen er 60 miljoen doorheen jaagt en dat je je geld kwijt bent, maar met meer rendement komt meer risico.
Vertel, wat doet een hedgefund?