Oorspronkelijk gepost door nickjuh91
Hallo PCBeem,
Gewoon minder calorieën consumeren dan je lichaam nodig heeft. Gezonde voeding en sporten helpen daar natuurlijk bij. Ik zou meer water drinken en een beetje op de producten letten waar teveel suikers in zitten. Voor de rest 2 keer sporten in de week en niet teveel bier en chips, dan moet het wel goed komen zou ik zeggen. Misschien ook nog 2 stuks fruit per dag eten en af en toe een gezonde vette vis en wat ongezouten noten. Dit helpt ook omdat er 'gezonde vetten' in zitten. Verder zou ik veel producten met eiwitten eten, zoals vis, kip , yoghurt en ei en de koolhydraten een beetje vermijden.
Ten slotte kunnen krachtoefeningen ook helpen, want spieren wegen zwaarder dan vetten en hebben veel energie nodig, daardoor ga je eerder en meer verbranden en val je sneller af.
Hopelijk heb je er wat aan !!!!
Groeten Nick
Drink overdag eigenlijk alleen maar water en bier / chips eigenlijk alleen in weekend met mate.
En ja dat 2x sporten doe ik ook dus dan moet het goedkomen alleen heb ik 2x piek in eetgedrag (vakantie en Kerst) en dat heeft buik zeker geen goed gedaan. Ik merk ook wel dat er nog kilo's af gaan dus er gebeurd wel iets :P.