Wel een goede grap. Al zijn frietjes zelf gelukkig niet zo zwaar op de maag
Ik loop nu 2 uur per dag, en ik pas nu intermittent fasting toe: 16:8 regime: wel zwaar
Klinkt zwaar. Als het 2 uur wandelen zou zijn is het wel vol te houden voor mij als ik er tijd voor zou besteden. Al is een half uurtje naar werk lopen en terug een leuk begin voor mij op dat vlak.
Het is meestal gewoon lopen, half uur voor mij werk, drie kwartier tijdens lunch pauze, drie kwartier voor ik thuis ben.
In de weekend doe ik meer, probeer ik 3 uur per dag te doen, 1.5 uur ochtend en 1,5 uur in de avond.
Intermittent fasting is veel zwaarder: 16 uur per dag niets eten en in periode van 8 uur 2,5 maaltijden innemen. Om het gezond te houden heb ik de juiste tijden geselecteerd, namelijk: na 18.00 niets meer eten tot 10.00 in de ochtend mijn eerste maaltijd, soms om 09,00 als ik niet kan volhouden.
Vervolgens ca. om 14.00 fruit consumeren en om 18.00 weer avond eten. Dat houd ik nu 2 weken vol en begint te bevallen. Ik ben al 2,9 kilo kwijt. Mijn doel is op 90kg te komen, ik ben nu 101kg. Ik ben 1,76 dus boven 95kg ziet er niet meer uit. Die 5kg hou ik als veiligheidsvoorraad aan
Ik ga 1 mei weer beginnen. Wordt weer eens tijd. Daarvoor nog teveel activiteiten met lekkere dingen
Vooral overschakelen op gezond eten/drinken en lekker actief in de tuin en vissen.
Succes beide. Voor mij hoeft er in ieder geval niks af, want dan blijft er weinig over. 1,82 cm en ongeveer 64 kg.