Wat is het effect van Corona (COVID-19) op energie? Dit zijn de gevolgen voor de energieprijzen, je energieverbruik en de energietransitie. Lees het hier: https://energiebespareninfo.nl/effect-corona-covid-19-op-energie/
We zullen het wel zien allemaal. Eerst maar zien of de vaccinatie enige solaas bied. Ze weten in ieder geval dat het vaccin 3 maanden werkt. Dus dat biedt weinig perspectief voorlopig. Ook is er nog maar weinig bekend met de restverschijnselen van Covid-19. Al hoor je soms dat er mensen zijn die na 6 maanden na ziek te zijn geweest nog steeds slecht kunnen ruiken en een slechte conditie hebben.
Al is het wel jammer dat ze het buitensporten in groepen voor volwassenen ontmoedigen dat mogelijk goed kan zijn om de basisconditie van iedereen meer op pijl te houden, zodat je meer weerstand hebt tegen deze virussen. Dat helpt denk ik meer dan mondkapjes in openbare ruimten te verplichten.
Tsjah.
Het is wat het is allemaal. Ben er ook niet gerust op allemaal. Zeker met die nieuwe variant ook in Nederland heeft de overheid weer een nieuwe invalshoek om deze absurde lockdown die misschien niet het gewenste effect heeft te verlengen.
Zelf ben ik geneigd om m'n sociale contacten wat te verminderen wat op zich niet heel erg goed is.
Mwoah, hopelijk komt er een betere overheid na maart. En hopelijk brengt zo'n vaccin soelaas voor al die problemen die ze denken te hebben. Ben benieuwd hoe 2021 verder gaat verlopen met alles.
Ik heb het een beetje opgegeven om mensen te laten zien wat er speelt.
Voor mij is het duidelijk dat er van alles niet klopt, maar ik heb ook geen zin meer in felle discussies. Da's niet goed voor mijn burnout.
Daarom nog maar één keer mijn mening:
Mijn voorspellingen: Tot februari/april loopt het aantal in golfjes nog steeds op, mondkapjes of niet (die hebben totaal geen andere nut dan de angst opvoeren), en lijkt alles erger te worden. Dan is de griep (die ineens wereldwijd niet meer bestaat) voorbij en verminderen dus ook de coronasymptomen. Uiteraard 'als gevolg van de vaccinaties'.
Zo eind september tot uiterlijk december begint de nieuwe golf in Nederland en blijkt dat er nieuwe vaccinaties nodig zijn. De griep is nog steeds niet aanwezig. Die is opgevreten door corona.
Covid 21 is een 'nieuwe variant, nog véél besmettelijker en gevaarlijker', en hardere acties zijn nodig, zoals een vaccinatiepaspoort of button voor niet-gevaccineerden ... Gelukkig is er de farmaceutische industrie, die graag (tegen een flinke betaling) ten strijde trekt tegen dit nieuwe killervirus ...
Ik blijf erbij: de wereld is gek geworden en de mensen zijn ziende stekeblind. Tijd om wakker te worden!
We zijn imho 40 jaar terug in de tijd gegaan.
Geen horeca meer open 's avonds.
Vaccinatiepaspoortje zoals toen met allerlei ziektes.
En ja. Er wordt inderdaad geld aan verdiend. Lijkt me evident in een kapitalistische maatschappij.
En ja er klopt van alles niet maar de echte waarheid vinden we toch niet uit helaas.
Njah, vaccin of niet deze pandemie blijft inderdaad nog wel een behoorlijke tijd. En de overheid is idd regressief oid.
Gelukkig is er ook sprake van een ziekte genaamd disease x die nog dodelijker en besmettelijker is dan de huidige dus maak je borst maar nat voor de toekomst imho.
Leuk of niet we hebben nog altijd een relatief betrouwbare overheid hoor. Daarom stemmen mensen ook op deze partijen(helaas).
Saai onderwerp? het geeft een antwoord op de huidige toestand en de verplichte afname van vaccinatie van farmaceuten. Het is ontstaan door te lobbyen. De macht is verschoven, overheden hebben nu weinig zeggenschap.
Vroeger was dit anders of nu nog steeds, het ontwikkelen/onderzoeken van een nieuwe medicijn of screeningstechnieken was een financieel risico, het was concurreren met tien andere partijen. Nu zijn de farmaceuten van succes verzekerd,
Voor mensen die wat onderbouwing zoeken ...
Best intressant artikel. Vooral het gedeelte dat het vaccin mogelijk tot een auto-immuun ziekte kan leiden. Dat is best gevaarlijk, want dat kan dodelijk zijn.
Ook opvallend dat juist in Engeland, waar ze al een tijdje vaccineren, het zo vreselijk mis lijkt te gaan. Misschien worden mensen juist wel ziek van dat vaccin zelf ...
Het is bekend dat juist in regio's waar een HOGE graad van griepprikken is, veel meer covidpatienten waren. En dat de covidgevallen daar ook ernstiger waren.
Bv Spanje en Belgie.
Het immuunsysteem kan inderdaad door vaccinatie juist verzwakt raken om tegen virussen op te treden die niet in het vaccin-cocktail zaten.
Wbt jullie wens om wel of niet gevaccineerd te worden, geef je mening op www.bondoverheidszaken.nl
Mijn mening wbt een vaccinatiebewijs: zoals ik tegen de apartheid was in Zuid Afrika, ben ik ook tegen apartheid in Nederland.
Hoeveel mensen laten zich vaccineren als ze er ZELF EU250 uit eigen zak voor moeten betalen?
Ik denk dat de bereidheid bij de gemiddelde Nederlander dan snel verdwenen is.
In een onderzoek onder 700 militairen in de VS bleek dat diegenen die de griepprik hadden gehad, 30% meer kans hadden op covid-19 ...
Goed verhaal van Van Wolferen op www.cafeweltschmerz.nl
Op de puinhopen die tot nu toe zijn gecre-eerd, moeten we zelf weer een nieuwe beschaving opbouwen.
Degenen die doorgaan met alles te slikken wat hen nu wordt opgelegd, eindigen als slaven. Lees de scenario's van World Economic Forum.
Rutte kun je aansprakelijk stellen op http://www.bondoverheidszaken.nl
Dat WEF is echt levensgevaarlijk (en compleet gek) ...
Had daar deze nog over: WEF en de Grote Reset (Build Back Better)
Hou niet echt van dit soort muziek, maar deze is echt geweldig! Even aanzetten om te horen ....
Inmiddels is de regering op een ander pijnlijk dossier gesneuveld.
We zullen na de verkiezingen wel merken of er veel zal veranderen.
Oh Hans, de Calcutta-variant is het land binnengedrongen.
Hot and spicy.
Oh Annie, zet snel je indiase muilkorfje op.