Aas Queen offsuited?
Oorspronkelijk gepost door killer007brian
![]()
FF gequote zodat plaatje zichtbaar is en op nieuwe pagina staat!
Is bronze (of hoger) worden geen optie?
Dit keer echt geen idee. Als het net zo duidelijk is als z'n post, zal het wel een vaag zijn.
z'n post is vaag omdat ie geen plaatjes kan posten vanwege zijn status
ik moet bekennen dat ik er echt niet uitkom deze keer...
(en 1 buyin in de min deze sessie)
DAAA! laa laa laa laaaa fluit fluit fluit***
what i got so far:
q graden na aatje
aatje q celcius
aatje grote q ootje
kleine a quootje
kleine a quootje blub
a quarter
aquater
aquarium?
Bedoelde eigenlijk al zijn posts
Ik denk dat het die 3e is, aatje grote q ootje
Aquarium dacht ik ook nog even aan, maar dat is waarschijnlijk alleen omdat er aq staat en voor de rest zie ik daar geen logica in, dus denk niet dat dat goed is.
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Bedoelde eigenlijk al zijn posts![]()
Ik denk dat het die 3e is, aatje grote q ootje
![]()
dacht mss is dat ootje een luchtbelletje, maar ik weet 't, wel ver gezocht...
cherish the love
2 hints omdat ik een weekend weg ga en snel van mijn positie af wil, alsnog bedankt Caroline!!
Hint 1 : spreek AQ los van elkaar, maar wel snel. Dan klinkt het als: ............
Hint2 : ° is geen o, O of 0
Me slokdarm gaat wel helemaal kapot van het lachen, Ik heb het eigenlijk iets te moeilijk, wellicht, onmogelijk gemaakt. Ik moet gewoon niet meedoen met dit soort spelletjes met mijn autistische gedachtegang
ja C is werkelijk een schatje... maar die hints, still no help 4 me...
accu graden?
A Q Celcius?
is 't iets vlaams, fries, antilliaans?
mijn sessie zit erop, wacht op de blinds dan pizzaatje doen of zo. kijk later wel of iemand eruit komt...
cherish the love
fijn weekend killer!
Oorspronkelijk gepost door killer007brian
Me slokdarm gaat wel helemaal kapot van het lachen, Ik heb het eigenlijk iets te moeilijk, wellicht, onmogelijk gemaakt. Ik moet gewoon niet meedoen met dit soort spelletjes met mijn autistische gedachtegang
rofl... "wellicht onmogelijk" zeg je, "die hou'we d'erin"
Ik ga het antwoord vrijgeven. De grootste fout die ik heb begaan is dat je bij deze opgave teveel moest verdraaien, enzo, lol. Het is zo erg dat ik me er voor schaam om het te zeggen..
accuraat is het woord. Tear begreep AQ wel goed, maar Hij bleef maar met graden in zijn kop zitten. Vanaf DAT realiseerde ik mij dat er geen enkelvoud is graden is.
Soms lig in s'nachts in bed te huilen, want ik ben liever lelijk en slim, dan knap dom donkerblond
Officieel is het woord nog niet geraden. Wie o wie maalt ?
ik dacht nog, accuraat is het iig niet, want dat kan niet. je moet overnieuw killer!
Haha, toch accuraat?
Kwam wel op accu, maar kon 'raat' niet zo goed verklaren als het om 'graden/graad' gaat :P.