Ga naar het forum
De Beste Tvshow(s)

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De Beste Tvshow(s)

51 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
3,081 Weergaven
likeit27

Jammer dat OZ niet meer op tv is,
Dat was een mooie serie :D

heb flaspoint vorige week gezien,
Serie van 3 afleveringen op rij(althans laatst)
Deze serie moet je goed opletten,
Omdat hij vaak dingen terug laat zien,
van bepaalde personen jaren geleden.

Iemand deze toevallig ook gezien,
en is dit een compleet nieuwe serie?

TobinqBe

Life en castle vind ik ook wel nog goed, maar the big bang theory vind ik echt niets (ben ik de enige?). Vind dat het allemaal zo geforceerd is, zeker die Sheldon of hoe hij ook noemt. Enigste + aan die serie is Kayley Cuoco

Gajin

hoezo heeft nog nooit iemand chuck genoemd. Best comedy action serie ever..seizoen 2 is de minste maar seizoen 3 is dan weer echt geniaal.
binnekort begint seizoen 4 en ik kan niet wachten

FlashForward mis ik ook nog in je rijtje. Zit een goed verhaal achter. Alleen beetje crappy einde.

likeit27

Flashforward?
Is dat niet flashpoint?
heb vorige week eerste 4delen gezien,
Dat was in ieder geval geen einde,
MischieN dat je toch een andere bedoeld?

Die film die ik bedoel gaat ook over flashforward.

Voor mij:
Op 3: Veronica Mars: Schitterende acteerprestaties, slimme dialogen en een beetje spanning. De highschoolsetting is een beetje gay, maar 't is echt wel de moeite
Op 2: Californication: Zalige serie, even zalige dialogen, prachtig uitgewerkte characters, flinke dosis absurde humor.

Op 1: LOST: Natuurlijk, the greatest story ever told. Anders zou ik er toch geen tattoo van laten zetten zeker?

Honorable mentions: Weeds, Friends, Party of Five, V, The Prisoner, TBBT, HIMYM, Better off ted, Harper's Island, Leverage, Twin Peaks, Ally mcBeal, The Practice, Boston Legal, According to Jim, ER, Las Vegas, Judging Amy, The Fresh Prince en nog een heleboel andere waar'k niet opkom.
Also: 1000th post :)

Arjon

Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Op 1: LOST: Natuurlijk, the greatest story ever told. Anders zou ik er toch geen tattoo van laten zetten zeker?

Echt? :D Zonder foto's geen bewijs :D :D

Flash Forward is al na 1 seizoen geëindigd.. zegt genoeg denk ik.

The Office - ontzettend grappig
LOST - bizar goed verhaal,
Entourage - minder verhaal maar mooie dames en leuk om te kijken.

Oorspronkelijk gepost door almighty1984

(toen was ie net gezet, maandje geleden, zag nog een beetje rood)
De quote komt van desmond, m'n favo char.

robinripper Topicstarter
robinripper

Oorspronkelijk gepost door almighty1984

(toen was ie net gezet, maandje geleden, zag nog een beetje rood)
De quote komt van desmond, m'n favo char.

brother on the other arm? :)

Verder vond ik flashforward echt een gigantisch drama, het idee was best aardig maar de uitwerking was zooooo slecht :x Heb dat na 5 afl moeten opgeven omdat het te beschamend was om naar te kijken!

Het grote probleem dat ik met lost heb is het einde, maar als we daarover beginnen kunnen we mogelijk beter een aparte thread aanmaken ;)

Verder als je van sci-fi houdt zou je de miniserie: The Lost Room is moeten kijken.

Oorspronkelijk gepost door robinripper

brother on the other arm? :)

nee, heb de brother eraf gelaten om de quote iets algemener toepasbaar te maken en omdat mensen niet zouden denken dat ik een broer verloren heb ofzo :D

nog 2 series die ik mis in de lijst
skins (eerste 2 seizoene)
the inbetweeners

RobbieV

Bear Grylls

LiquidCity

Californication S01 + How I Met Your Mother (S01-S04) aan 't downloaden. Ben nooit een fanatiek serie-volger geweest. Pas een tijd geleden echt een serie volledig uitgezien (Prison Break). Voor de rest op Comedy Central wel veel gezien (Simpsons, Southpark, Family Guy, Futurama, 3rd Rock f/t Sun, Frasier, Becker, The Office) en vroeger uiteraard DBZ (en GTST ;() gevolgd.

Maar ik denk dat ik het komende jaar veel series ga kijken :D :D

LiquidCity

Californication S01 gezien :D. Ben nu S02 aan het downloaden.

SirVandi

Waar kan ik It's always sunny in Philadelphia streamen? zoals de site: cucirca.com bijvoorbeeld.

True blood vind ik ook een hele goeie
Ben nu Persons unknown aan het kijken, 13 delige miniserie. krijgt van mij een 7
Haven, net zo goed (gebasseerd op een boek van Stephen King)
een nieuwe serie, the lost girl schijnt heel goed ontvangen te zijn, van de week een pilot van uitgekomen, moet hem nog zien

Eind van de maand komt weer de nieuwe Dexter 8) kan nie wachten

Oorspronkelijk gepost door Gajin
hoezo heeft nog nooit iemand chuck genoemd. Best comedy action serie ever..seizoen 2 is de minste maar seizoen 3 is dan weer echt geniaal.
binnekort begint seizoen 4 en ik kan niet wachten

Inderdaad goede serie. Best wel grappig en vrouwelijke cast ook niet echt lelijk :D
Verdere favorieten van mij zijn
Lost
Hom I Met Your Mother
House
Battlestar Galactica beste sci-fi ever)
Chuck
FRIENDS !!
Trueb Blood
Nikita (pas Nieuw maar wel leuk consept)

Ik volg ze allemaal op icefilm.org

12disciples

Gezien mij leeftijd, 2 series uit de oude doos, waar ik steevast voor ging zitten:
- The Young Ones
- Bottom

Britse humor van de bovenste plank

Sharkking89

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Gezien mij leeftijd, 2 series uit de oude doos, waar ik steevast voor ging zitten:
- The Young Ones
- Bottom

Britse humor van de bovenste plank

oude doos ---> the young ones

wat klopt er niet :f_confused: