who wants to play some strippoker ?

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
De schande van BE kan hier ook niet ontbreken ntlk....
What the f... is wrong with this country.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
De schande van BE kan hier ook niet ontbreken ntlk....What the f... is wrong with this country.
Botox Lippen
What the f... is wrong with this country.
Die is sowieso al niet echt knap. (Heeft iets vreemd met haar ogen en kaken) Maar het ergste is dat ze zich echt heel slecht schminkt. Ze tekent een halve lip erbij met potlood. Als je dan je mond ook nog eens tuit hele de tijd... Een bh aandoen, zou ook geen overdreven luxe zijn.

De schande van BE kan hier ook niet ontbreken ntlk....Spoiler
Hoe je dat ooit verkiest als Miss BE is me echt een raadsel
Niet doen alsof ge Nee zou zeggen.

Ik vind ze ook niet superknap ofzo, maar echt heel lelijk kunde ze ook niet noemen. Ze studeert rechten, dus mss weet zij wel iets over wereldgeschiedenis.
Heb het niet gevolgd, maar kan me voorstellen dat er niet veel decents tussenzit. Wie doet er nu eigenlijk mee aan zoiets onnozel ;P
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
De schande van BE kan hier ook niet ontbreken ntlk....Spoiler
Hoe je dat ooit verkiest als Miss BE is me echt een raadsel
Niet doen alsof ge Nee zou zeggen.
![]()
Ik vind ze ook niet superknap ofzo, maar echt heel lelijk kunde ze ook niet noemen. Ze studeert rechten, dus mss weet zij wel iets over wereldgeschiedenis.
![]()
Heb het niet gevolgd, maar kan me voorstellen dat er niet veel decents tussenzit. Wie doet er nu eigenlijk mee aan zoiets onnozel ;P
Misschien kan ze in Belgie zorgen dat poker niet meer belast wordt
dan is ze ineens 3x zo knap
De schande van BE kan hier ook niet ontbreken ntlk....What the f... is wrong with this country.
Jammer dat haar lippen te fel zijn opgespoten .. anders was ze nog wel supernice .. nu is ze btw ook knap, ma die lippen verprutsen wel veel
Oorspronkelijk gepost door divvie
Als die je een kus geeft zitten die lippen gewoon tot over je neus
Naaah, dat is het niet, geef mij maar mannen
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Oorspronkelijk gepost door divvie
Als die je een kus geeft zitten die lippen gewoon tot over je neusIdd kvind et ook niks.. geef mij farma's kontje maar
Damn dat_farma_obsession