Ga naar het forum
De mooiste vrouwen ...

Meldingen
Alles wissen

De mooiste vrouwen van de wereld! (NSFW)

802 Berichten
157 Gebruikers
6 Reacties
274.4 K Weergaven
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Mijn werk is dit soort threads checken! Hoe sick is dat..

Dit is Melvin, hij werkt bij pokerstrategy.com waar hij dag in, dag uit word blootgesteld aan de tirannie van het internet. Voor slecht 7 euro per maand kunt u Melvin, en andere mods zoals hij, helpen. Word nu lid van Mod Support International en help melvin voor slechts 7 euro per maand. Dank u wel

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Oke, veel plezier melvin.

[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]

[imgm] [/imgm]

[imgm] [/imgm]

Astjeblieft Melvin.

Spoiler

Mod edit Melvin: niet trollen in zo'n geweldige thread!

Beantwoorden
Citeren
Nivlem Topicstarter
Nivlem
Oldschool Grinder

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

mag hier ook niet ontbreken :f_biggrin: Doutzen kroes

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

@ Melvin,

Ik ben toch niet aan het trollen? Wie weet is dit wel serieus bedoeld door mij.

Ook vraag ik me af waarom het alleen van die slanke Barbies zijn?

Waar zijn de prachtige Rubens vrouwen?

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
@ Melvin,

Ik ben toch niet aan het trollen? Wie weet is dit wel serieus bedoeld door mij.

Ook vraag ik me af waarom het alleen van die slanke Barbies zijn?

Waar zijn de prachtige Rubens vrouwen?

wat weerhoud je ervan om zelf een foto te plaatsen ???? :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975

wat weerhoud je ervan om zelf een foto te plaatsen ???? :P

Idd, ik val ook niet zo op barbie-types, dus had ik al een harvard-afgestudeerde erbij gezet voor een beetje balans op dat gebied.

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Wat mij weerhoud?

Respect voor vrouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden
Citeren

Wat mij weerhoud?

Ik hoop dat dit een level is:D.

helemaalnicks, keep em comming, zo weet ik dat er ook een slim lekker dier vr me rondloopt:D

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Wat mij weerhoud?

??????????????????? geloof dat ik het nu ff niet ga snappen ?( :f_confused: _confused:

je levert een "zgn leuke" bijdrage door een foto van vleeswaren te plaatsen, vraagt je dan af waarom er geen foto's van rubensvrouwen geplaatst worden en als er dan gevraagt wordt waarom je zelf niet plaats zeg je uit respect voor vrouwen ??

ik zie niet in wat er respectloos is aan het plaatsen van foto's van mooie vrouwen die er vrijwillig of beroepsmatig voor hebben gekozen om zich te laten fotograferen.

on topic

speciaal voor 12disciples

speciaal voor de lady's

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Het feit dat je zegt dat je niet weet wat er mis mee is zegt alweer genoeg.

Vrouwen laten zich op deze manier gebruiken als lust-object voor mannen (je kunt gaan argumenteren wat je wilt, maar dit is een vaststaand feit).

Ik dacht eerst met een grap te maken te gaan hebben omdat dit forum bekend staat om zijn respect in het algemeen, maar dit blijkt dus in dit geval niet zo te zijn.

Waarom zou ik in vredesnaam naar dit soort afbeeldingen moeten gaan zoeken? Ik heb heel wat beters te doen dan erop los te fantaseren wat voor een fantastische showmodellen er wel niet rondlopen waar ik persoonlijk niets aan vindt.

En dan heb ik het nog niet over allerlei psychologisch klachten bij pubermeisjes die er alles aan doen om er maar zo uit te zien omdat mannen laten merken via dit soort threads wat ze mooi vinden. Dit leidt zelfs tot zelfmoord bij pubermeisjes.

WAT EEN LEUK TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIT KOST LETTERLIJK LEVENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

in iedergeval 1 :P

ik ga hier dood van t lachen :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Wow.

:f_eek:

Dit zou de beste troll in een hele lange tijd zijn, maar ik ben bang dat je het meent. Wat doe je in vredesnaam in dit topic als je er zo over denkt?

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Ja echt schandalig dat jullie naar mooie vrouwen willen kijken!!!!! Post eens wat horzels om het vertrouwen van sommigen wat te vergroten!!

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975

in iedergeval 1 :P

ik ga hier dood van t lachen :f_biggrin:

Hahaha, reactie van de maand imo. _biggrin:

Tijd om weer on-topic te gaan. _cool:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Wow.

:f_eek:

Dit zou de beste troll in een hele lange tijd zijn, maar ik ben bang dat je het meent. Wat doe je in vredesnaam in dit topic als je er zo over denkt?

+1.

Moet maar veel topics met de mooiste vrouwen openclicken als je niet tegen mooie vrouwen kan:). Ofja je kan er wel tegen ze te zien aan het strand, maar niet op een foto?

;)

Beantwoorden
Citeren
Nivlem Topicstarter
Nivlem
Oldschool Grinder

Hey 12disciples,

Ik kan je mening best respecteren, net als bijvoorbeeld vegetariërs geen vlees willen eten voor het welzijn van de dieren.

Echter zijn er ook een hoop mensen die het wel vinden zo'n thread te bekijken, zoals er mensen zijn die wel vlees eten. Iedereen heeft zo zijn eigen normen en waarden en het feit dat er modellen zijn die miljoenen verdienen zegt genoeg over hoe vele mensen er over denken.

Indien je zelf niet deel wil nemen aan deze thread kan ik me dat goed voorstellen, maar ik zou je willen vragen om de mensen die zich wel vermaken gewoon hun ding te laten doen.

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Even voor de duidelijkheid:

Ik ken persoonlijk een meisje van 17 dat door dit soort threads en programma's op TV zichzelf anorexia heeft bezorgd en vervolgens zo depresssief werd, dat ze zichzelf van een flat heeft gegooid omdat geen enkele man haar zag staan.

Ik zou het dus zeer op prijs stellen dat deze thread eruit wordt gegooid, omdat ieder keer dat ik hem zie hieraan wordt herinnerd.

Dit heeft niets te maken met jullie of mijn respect naar anderen, maar naar het feit dat deze zooi tot dit soort acties bij meisjes die nog een heel leven te gaan hebben leidt.

Dit is een vaststaand feit, want zij was en is niet de enige.

Dit heeft dus niets met normen en waarden te maken, maar met het spelen met mensenlevens, want dat is wat hier gebeurd, hoe je het ook keert of draait.

Beantwoorden
Citeren

Ik denk niet dat jij begrijpt wat deze thread is. Deze is gemaakt om naar de mooiste vrouwen in de wereld te kijken.

Ik ken iemand met een gokverslaving, die maar geld blijft verliezen met poker omdat hij denkt dat hij het kan. Daarom wil ik toch niet dat pokerstrategy van het internet gehaald wordt?

Ik ben een voet verloren, daarom wil ik geen enkele thread over voeten zien want dat herinnert mij eraan.

Ik denk dat we dezelfde discussie hebben gehad over humor, wat wel en wat niet kon. Mijn grootvader is gestorven aan kanker, dus elke grap over kanker of over grootvaders moet weg? Ik kan daar de humor van inzien, zolang het niet persoonlijk op mijn grootvader zou gericht worden.

Als je niet tegen dit soort threads kan kan ik je enkel aanraden ze ook niet te openen.

Als je een thread ziet met de woorden mooiste vrouwen van de wereld, dan verwacht ik mooie vrouwen te zien. Ik open deze niet om men beklag te maken over hoe erg het is dat er fotos van mooie vrouwen zijn.

Je kan eventueel zelf een thread openen met het onderwerp dat jou probleem aansnijdt?

edit: dit wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat zoiets met dat meisje gebeurd is.

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Bill nogmaals,

Hoe moeilijk is het om goed te lezen?

JUIST DANKZIJ DIT SOORT THREADS is dit meisje uiteindelijk tot haar daden gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze threads zet mensen dus uiteindelijk aan tot zelfverminking en zelfmoord!!!!!!!!!!!!!!

ALS DIT LEUK IS, dan is het vermoorden van mensen voor de fun ook ontzettend grappig en hebben we in Noorwegen in de vorm van Breivik een van de grootste komieken van deze eeuw te pakken of niet soms?????????

Sinds wanneer is spelen met mensenlevens leuk en lollig en MOET KUNNEN?

Beantwoorden
Citeren