Ik denk niet dat jij begrijpt wat deze thread is. Deze is gemaakt om naar de mooiste vrouwen in de wereld te kijken.
Ik ken iemand met een gokverslaving, die maar geld blijft verliezen met poker omdat hij denkt dat hij het kan. Daarom wil ik toch niet dat pokerstrategy van het internet gehaald wordt?
Ik ben een voet verloren, daarom wil ik geen enkele thread over voeten zien want dat herinnert mij eraan.
Ik denk dat we dezelfde discussie hebben gehad over humor, wat wel en wat niet kon. Mijn grootvader is gestorven aan kanker, dus elke grap over kanker of over grootvaders moet weg? Ik kan daar de humor van inzien, zolang het niet persoonlijk op mijn grootvader zou gericht worden.
Als je niet tegen dit soort threads kan kan ik je enkel aanraden ze ook niet te openen.
Als je een thread ziet met de woorden mooiste vrouwen van de wereld, dan verwacht ik mooie vrouwen te zien. Ik open deze niet om men beklag te maken over hoe erg het is dat er fotos van mooie vrouwen zijn.
Je kan eventueel zelf een thread openen met het onderwerp dat jou probleem aansnijdt?
edit: dit wil niet zeggen dat ik het niet erg vind dat zoiets met dat meisje gebeurd is.