Ga naar het forum
De mooiste vrouwen ...

Meldingen
Alles wissen

De mooiste vrouwen van de wereld! (NSFW)

802 Berichten
157 Gebruikers
6 Reacties
274.4 K Weergaven
Lamapalooza
PokerStrategist

Mensen moeten imo vooral leren relativeren.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Bill nogmaals,

Hoe moeilijk is het om goed te lezen?

JUIST DANKZIJ DIT SOORT THREADS is dit meisje uiteindelijk tot haar daden gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze threads zet mensen dus uiteindelijk aan tot zelfverminking en zelfmoord!!!!!!!!!!!!!!

ALS DIT LEUK IS, dan is het vermoorden van mensen voor de fun ook ontzettend grappig en hebben we in Noorwegen in de vorm van Breivik een van de grootste komieken van deze eeuw te pakken of niet soms?????????

Sinds wanneer is spelen met mensenlevens leuk en lollig en MOET KUNNEN?

Ik ga dit aan een mod laten, want je gaat met praktisch iedereen hier in een eindeloze discussie terecht komen:).

Het is niet dat als iemand rookt je alle sigaretten uit de winkel moet halen overal ter wereld. Je moet dan stoppen met roken.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Mensen moeten imo vooral leren relativeren.

+1

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

OMG NOG NIKS OP DEZE PAGINA MUST FIX IT.

Mod edit Varune: Deze Spoiler bevat verscheidene mooie dames.

Spoiler

[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]

Beantwoorden
Citeren
dustje
Elite Grinder

die mensen plegen geen zelfmoord vanwege dit soort threads maar omdat ze onzeker zijn en niemand ze ziet staan.

maar ik geloof ook eerder dat dit een level is,

groetjes

Beantwoorden
Citeren

@12disciples. We begrijpen dat zo'n gebeurtenis in je omgeving erg ingrijpend is. Maar over het antwoord op de vraag of een thread op een pokerforum over mooie vrouwen daaraan mede als grondslag ligt, zullen de meningen enorm verschillen.

Als je wil kan je best een thread opstarten met de vraag of 'threads over mooie vrouwen negatief kunnen zijn voor het zelfbeeld van vrouwen'. Daar zal een leuke discussie op volgen, waarin de meningen erg verschillend zullen zijn.

In deze thread willen we echter die discussie niet voeren. Daarom graag weer 'on topic'.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Varune

Spoiler

[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]

I like em all:d

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door BillClinton

Oorspronkelijk gepost door Varune

Spoiler

[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]
[imgm] [/imgm]

I like em all:d

Ook de laatste? _evil:

Beantwoorden
Citeren

vral die blauwe;). I d go sesame street all over her;):D

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door BillClinton
vral die blauwe;). I d go sesame street all over her;):D

:tongue:

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Mijn werk is dit soort threads checken! Hoe sick is dat..

Dat + in Gibraltar wonen waar het wrs geen 300 dagen per jaar rot weer is zoals hier... redelijk sick dus. X(

Keep em comming en idd +1 Helemaalnicks, minder plastic...

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Hoi,

Een nieuwe thread starten heeft geen gezien, gezien de vele onderzoeken, die bewijzen dat de feiten zijn zoals ik ze heb neergezet. Meisjes in de pubertijd zijn nu eenmaal (net als jongens overigens) een wandelende chemische fabriek met de nodige reacties die voor het eerst plaatsvinden. Ze zoeken hun identiteit, zien magazins, threads tv-shows en muziekzenders met de geperfectioneerde vrouwen, denken zo voor een man aantrekkelijk te worden, raken in psychische problemen, enz.
Er wordt domweg aan deze meisjes opgelegd hoe ze er horen uit te zien volgens allerlei media. Flinke meid van tussen de 12 en 18 die zich daar niets van aantrekt!!!

Maar goed, blijkbaar ben ik de enige die daar zo over denkt hier en zal ik dus wel niet sporen.

HIER BEN IK TROTS OP!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel plezier hiermee. Mijn dochter van 8 keek vanavond net even naar het scherm en begon meteen over princessen. Ik heb haar voor de zoveelste maal mogen uitleggen, dat het niet zo werkt en dat ze moet proberen zichzelf te blijven.

De angst slaat je als vader bijna om de oren.

Mod-edit: haatdragende tekst verwijderd

Beantwoorden
Citeren
Gajin
PokerStrategist

Amen.

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Waarom ben je zo verdomd hardnekkig? Het is je al meerdere keren verzocht om op te houden in deze thread te posten, stop er dan gewoon mee. Maak een nieuwe thread aan en dan ben ik best bereid in discussie te gaan, maar dit is echt heel onvolwassen gedrag.

Zou een mod deze off-topic posts kunnen verplaatsen naar een nieuwe thread alstublieft, zodat de discussie daar verder gevoerd kan worden zonder deze thread te bederven?

Beantwoorden
Citeren

gelukkig zijn we hier allemaal 18+ en zullen er dus geen meisjes in hun puberteit zijn die deze thread zien

Beantwoorden
Citeren

Jezus jij snapt het nog steeds niet:D. Je moet niet die zelfmoord relativeren, maar deze thread.

Ben akkoord met wat wryzeth zegt. De fun wordt een klein beetje gespoiled zo:)

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Waarom ben je zo verdomd hardnekkig? Het is je al meerdere keren verzocht om op te houden in deze thread te posten, stop er dan gewoon mee. Maak een nieuwe thread aan en dan ben ik best bereid in discussie te gaan, maar dit is echt heel onvolwassen gedrag.

Zou een mod deze off-topic posts kunnen verplaatsen naar een nieuwe thread alstublieft, zodat de discussie daar verder gevoerd kan worden zonder deze thread te bederven?

+1 Teveel letters itt!

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door laydbackluke
gelukkig zijn we hier allemaal 18+ en zullen er dus geen meisjes in hun puberteit zijn die deze thread zien

haha epic:D

Beantwoorden
Citeren
edwardwelsh
PokerStrategist

Veel plezier hiermee. Mijn dochter van 8 keek vanavond net even naar het scherm en begon meteen over princessen. Ik heb haar voor de zoveelste maal mogen uitleggen, dat het niet zo werkt en dat ze moet proberen zichzelf te blijven.

Eigenlijk erg dat je kinderen van 8 niet meer laat dromen van prinsessen.

Beantwoorden
Citeren